استانی 19:36 - 05 خرداد 1401

مراسم استقبال از دو شهید گمنام در شاهرود برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان شاهرود امروز پنجشنبه میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس بود شهدایی که از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی کشور وارد ایستگاه مرکزی شاهرود در منطقه راه آهن شمال شرق ۱ شدند و مورد استقبال رسمی مسئولان و دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفتند.

دو شهیدی که چند روزی مهمان مردم شاهرود هستند اما قرار است مراسم تشییع و به خاک سپاری آنها در استان مجاور صورت بگیرد.

قرار است مراسم وداع و همچنین همراهی با دو شهید گمنام از امروز در برخی اماکن ادارات و مساجد عمومی شهرستان شاهرود برگزار شود. این مراسم در ذیل برنامه‌های ویژه فتح خرمشهر و هفته مقاومت از سوی بنیاد از آثار دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این دو شهید گمنام دفاع مقدس در شاهرود به خاک سپرده نمی‌شوند بیان کرد: مراسم همراهی و مشایعت این دو شهید امروز و فردا در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود و سپس به محل خاکسپاری شأن انتقال پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هدا جریان‌ساز است افزود: همزمان با هفته مقاومت حضور دو شهید گمنام در شهرستان شاهرود فرصتی برای قدردانی از سال‌ها مجاهدت رزمندگان ایثارگران شهدا و خانواده شهدا محسوب می‌شود که خالصانه جان خود را در راه اسلام و کشور فدا کردند.

گفتنی است معاون وزیر راه نیز همراه با پیکر دو شهید گمنام امروز وارد شهرستان شاهرود شد و مورد استقبال مسئولان اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار گرفت


11574465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است