ورزشی 06:05 - 15 مهر 1401
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بازی حساس امروز این تیم مقابل سپاهان واکنش نشان داد.

خلیلی: حاشیه نباشد پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است/ بازیکنان ما اسیر جو دربی نشدند

محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت آکادمی باشگاه پرسپولیس و نتایجی که تیم‌های پایه این باشگاه کسب کرده‌اند اظهار داشت:‌ ما سال قبل با یک برنامه 5‌ساله سعی کردیم زیرساخت‌های مناسبی برای تیم‌های پایه داشته باشیم و در همین راستا مربیان و بازیکنان مطرح پایه را جذب کردیم چرا که کسانی باید در پرسپولیس بازی کنند که شخصیت برد داشته باشند. خوشبختانه در 4 رده پایه عملکرد خوبی داشتیم و در 4 دربی سه برد و یک مساوی کسب کردیم. بازیکنان ما اسیر جو دربی نشدند و نشان دادند که نام‌های بزرگی در آینده خواهند شد. حالا حتما مهم نیست این بازیکنان در آینده به پرسپولیس بپویندند بلکه همین که تبدیل به سرمایه برای فوتبال کشور بشوند کافی است. نام پرسپولیس با برد و قهرمانی گره خورده هر چند که امسال و فصل گذشته به دلیل اینکه ورزشگاه درفشی‌فر در اختیار یک پیمانکار بود در بدترین زمان تمرین و بازی می‌کردیم. ساعت 11 تا 15:30 بدترین زمان تمرین بود اما خوشبختانه با پایان یافتن قرارداد پیمانکار حالا شرایط خوب شده است.

مدیر آکادمی پرسپولیس در مورد ارتباط با تیم بزرگسالان و بازیکنانی که از رده امید در تیم‌های پایه فعالیت می‌کنند افزود: خوشبختانه ارتباط خیلی خوبی بین ما و آقای یحیی گل‌محمدی وجود دارد. آقای گل‌محمدی هم از وضعیت بازیکنان راضی است و حدود 60 درصد از بازیکنان ما در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا کردند. وضعیت بازیکنان امید به جایی رسیده که در بازی با فولاد، 9 بازیکن امیدها بازی کردند. بازیکنان ما قدر این موقعیت را می‌دانند و در شرایطی قرار گرفته‌اند که اعتماد کادر فنی را جلب کنند. دروازه‌بان امیدهای پرسپولیس الان دروازه‌بان سوم تیم بزرگسالان است و بازیکنان امید تلاش می‌کنند تا در بازی‌های رسمی هم بتوانند برای پرسپولیس به میدان بروند.

گلزن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ما از تجارب فصل گذشته استفاده کردیم تا با یک رویکرد جدید در آکادمی بتوانیم زیرساخت‌های مناسبی فراهم کنیم تا در شأن نام پرسپولیس باشد. در همین راستا بازیکنان با کیفیتی جذب شدند که از فصل گذشته آنها را زیر نظر داشتیم و امیدوارم که این بازیکنان به حق خود برسند چرا که آنها می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشند اما به شرطی که حمایت خوبی از آنها صورت بگیرد و بودجه مناسب و زیرساخت‌های خوبی فراهم شود.

خلیلی در خصوص وضعیت پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان که امروز برگزار می‌شود گفت:‌ خوشبختانه وضعیت امسال پرسپولیس خوب است و این تیم از بهترین تیم‌های چند سال اخیر است که اگر حواشی گریبان آنها را نگیرد می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. در اکثر پست‌ها بهترین‌ها را در اختیار داریم و تعداد زیادی ملی‌پوش نشان می‌دهد که تیم باکیفیتی در پرسپولیس حضور دارد. امیدوارم باز هم هواداران را در ورزشگاه ببینیم و از این تیم حمایت کنند تا راه قهرمانی هموار شود.

وی در خصوص وضعیت سپاهان تصریح کرد: سپاهان چند سالی است که یک رقیب جدی برای پرسپولیس به شمار می‌رود و این تیم یک رقیب قابل احترام است. زمانی که کودک بودیم فقط پرسپولیس و استقلال حرف برای گفتن داشتند اما الان تیم‌های شهرستانی با هزینه‌های خوب موفق شدند رقبای قابل احترامی باشند و این مسأله نوید می‌دهد که امروز یک بازی جذاب را شاهد باشیم. کادر فنی هر دو تیم بسیار خوب هستند و فکر می‌کنم بازی امروز یک بازی خوب و پرگل باشد که البته با برد پرسپولیس تمام شود و این تیم صدرنشینی‌اش را در لیگ برتر ادامه دهد. بازی با سپاهان همواره برای من خاطرات خوبی دارد و یک برد دراماتیک که هیچگاه از ذهن کسی پاک نمی‌شود. خوشحالم که موفق شدم خاطرات خوبی برای هواداران رقم بزنم.

پایان پیام/


11704232
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به سال‌های سختی که استقلال سپری کرده است، هواداران لایق این همه استرس نیستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین به صدر جدول لیگ برتر فوتبال برگشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد با یک گل فولاد خوزستان را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد مهرام را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی خود سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است