اجتماعی 10:42 - 29 مهر 1400

۲ دختر نوجوان در آتش‌سوزی سوسنگرد جان باختند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته پس از تماس تلفنی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهر سوسنگرد (منطقه ابوذر خیابان فجر ۵) دو کد آمبولانس فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: بعد از مشاهده مکانیسم حادثه دو کد دیگر نیز به محل اعزام و مشخص شده که در این منزل خانواده‌ای هفت نفره زندگی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: پدر ۴۵ ساله و مادر ۳۹ ساله با چهار دختر و یک کودک در این خانه زندگی می‌کردند که در این انفجار دو دختر پنج ساله و ۱۰ ساله بر اثر شدت سوختگی و خفگی در جا فوت کردند.

اصل شرهانی خبر داد: دو دختر ۱۴ ساله و ۱۶ ساله که سوختگی ۷۰ درصد داشتند نیز بعد از انجام اقدامات اولیه در بیمارستان‌های سوسنگرد به اهواز اعزام شدند.

وی بیان کرد: حال پدر، همسر و بچه سه ساله خوب و بعد از درمان سرپایی ترخیص شده‌اند.


11282100
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است