استانی 20:46 - 29 مهر 1400
رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان:
ایسنا/زنجان رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه همه فعالیت‌های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت‌های شیطان آن‌جا را حیاط خلوت خود کرده‌اند.

جنبش حسینیون به دنبال گفتمان‌سازی است

شیخ توحید ابراهیم‌ بیلی عصر امروز (۲۹ مهرماه) در اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجو استان زنجان که در سالن روزبه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حسینیون آذربایجان مدافعان حرم اهل جمهوری آذربایجان هستند که از سال ۲۰۱۳ میلادی با بزرگواری حاج‌قاسم سلیمانی به جبهه بزرگ حق پیوستند، اظهار کرد: متاسفانه ۱۵۰۰ نفر از مردم جمهوری آذربایجان به داعش پیوستند که در تاریخ برای شیعیان یک ننگ بزرگ است. با حمایت شهید سلیمانی، مدافعان حرم به جنبش مقاومت حسینیون تبدیل شدند؛ نه تنها بحث امنیتی - نظامی بلکه در بحث فرهنگی، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

این رهبر مقاومت با بیان اینکه همه فعالیت‌های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت‌های شیطانی آن‌جا را حیاط خلوت خود کرده‌اند.

رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه هر قدرتی که هویت یک ملت را تعریف کرده و تاریخ آن را بنویسد بر آن ملت مسلط می‌شود، گفت: صهیونیست و یهود با جعل هویت و تاریخ آذربایجان و تعریف آن به مردم و با کار ۳۰ ساله، وضعیت امروز کشور آذربایجان را رقم زده است.

شیخ ابراهیم بیلی با بیان اینکه بعد فرهنگی جنبش مقاومت حسینیون بسیار قوی بوده و تنها تریبون اجتماعی و سیاسی مسائل آذربایجان مربوط به بحث حسینیون است، اظهار کرد: برای تقویت بنیه و توانمندسازی شیعیان آذربایجان و ایجاد قدرت بازدارندگی تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حرم است که اگر برای آن مشکلی به وجود آید، همه حرم‌ها نابود می‌شوند، ادامه داد: در جنگ اخیر قره‌باغ که حق مسلم جمهوری آذربایجان و آزادی آن بود، جنبش حسینیون وقتی دید بازی را دشمن طراحی کرده فراخوان عمومی برای بحث قره‌باغ به مردم آذربایجان نداد.

رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه جنگ قره‌باغ برای پیاده کردن سیاست‌های کثیف اسرائیل و آمریکا بود، خاطرنشان کرد: امید است در آذربایجان شیعیان قدرت پیدا کنند و اسلام حاکم شود، اما این کار نیازمند یک کار عمیق و قوی و دیپلماسی مردمی است.

انتهای پیام


11282872
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است