استانی 23:26 - 01 بهمن 1399

برگزاری نشست طلاب لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به لرستان اظهار داشت: ایشان در این سفر دیدارهایی با نماینده ولی فقیه در لرستان، رئیس کل دادگستری لرستان و مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد استان داشتند.

وی با بیان اینکه همچنین نشست نمایندگان مجمع طلاب، گروه‌های اعزامی و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی لرستان با معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، تصریح کرد: در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات حوزه اعزام مبلغ و امر تبلیغ گفتگو شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه مسائل معیشتی مبلغان، لزوم توجه و حمایت از مبلغات، ضرورت اعزام مبلغ به روستاهای دور افتاده، برگزاری دوره‌های آموزشی، حضور در فضای مجازی و… از جمله مباحثی بود که در نشست با حجت الاسلام روستا آزاد مطرح شد، افزود: لرستان درخواست‌های زیادی برای اعزام مبلغ به مناطق مختلف دارد و نیاز است که استان در این رابطه بهتر دیده شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه هیچ شهرستانی نداریم که زمینه حضور و تبلیغ مبلغان اعزامی را فراهم نکرده باشد، گفت: مبلغان اعزامی همواره مورد حمایت هستند.


10913665
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است