استانی 18:58 - 05 خرداد 1401

برگزاری مسابقات مینی گلف به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر

کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مسابقات استانی مینی گلف اظهار داشت: روز گذشته به مناسبت آزادسازی خرمشهر یک دوره مسابقات آزاد مینی گلف تحت نظارت کمیته فنی هیأت و مربیان برگزار شد که استقبال خوبی از آن شد، این مسابقات به منظور شناسایی ظرفیت‌هایی که برای تشکیل تیم‌های مینی گلف در رده‌های سنی مختلف بین خانم‌ها و آقایون نیاز داریم، برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به عنوان اولین دوره مسابقات انتخابی است که بنا شده بر اساس تصمیمی که در کمیته فنی هیئت گرفته شده طی سه دوره علاوه بر آموزش‌هایی که در ضمن فاصله بین مسابقات داده می‌شود رویکرد انتخاب تیم‌ها بر اساس اسکورها و قابلیت‌هایی که افراد دارند دنبال شود.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان ادامه: در پایان سه مرحله میانگین امتیازاتی که علاقمندان به دست می‌آورند با توجه به رده سنی و جنسیت در گروه‌های مختلف تحت عنوان تیم‌های مینی گلف شهرستان ساماندهی می‌شوند که به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات داخلی، منطقه‌ای و ملی است.

وی اضافه کرد: این امر کاری بوده که در گذشته اتفاق نیفتاده و قصد داریم با این امر برای حضور در تورنمنت‌های ملی و المپیادهایی که در سطح کشور برگزار می‌شود آمادگی لازم را داشته باشیم، همچنین جذب استعدادهایی که تا کنون فرصت حضور در مینی گلف نداشته اند، از دیگر اهداف این مسابقات است.

محمدی تصریح کرد: عمده عدم با این رشته بوده تصوری اشتباه همگانی بوده که ورزش گلف لاکچری است و همگان نمی‌توانند استفاده کنند که قصد داریم این دیدگاه را عوض کنیم و بگوییم که هر شخصی به دور از هر محدودیت این امکان را داشته باشد که در مسابقات شرکت کند و چه بسا استعدادهایی در این مسابقات مشخص شوند.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان ابراز داشت: این مسابقات باعث می‌شود بتوانیم این افراد با استعداد را جذب کنیم، در مرحله اول و مسابقات انتخابی سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر که برگزار شد، استقبال خوبی انجام شد، اتفاق خوبی که در این بین رخ می‌دهد رویکرد آموزشی است با تشکیل شورای فنی زیرنظر کمیته فنی هیئت خواهیم داشت و این استعدادیابی در سنین مختلف اتفاق بیفتد.


11574445
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است