استانی 10:19 - 05 مهر 1400
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد
ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از پیگیری اجرای سیستم روشنایی جدید در ۲۷ نقطه پرحادثه استان خبر داد و گفت: محور رشت چابکسر تا پایان آیان به بهره برداری می رسد.

تجهیز ۲۷ نقطه پرحادثه گیلان به سیستم روشنایی جدید

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از پیگیری اجرای سیستم روشنایی جدید در نقاط پرحادثه استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۲۷ نقطه پرحادثه استان گیلان با سیستم روشنایی جدید تجهیز می شوند.

وی با بیان اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری، اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر اجرای سیستم های روشنایی در نقاط پرحادثه است که تاثیر مهمی در کاهش تصادفات دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تصریح کرد: در راستای رفع نقاط پرحادثه، اجرای  پروژه روشنایی در محورهای رشت - چابکسر(هشت نقطه)، فومن - سراوان(۱۰ نقطه) و مسیر غرب استان(۹ نقطه) را در دست اقدام داریم.

مرادی خاطرنشان کرد: احداث سیستم روشنایی جدید در هشت نقطه محور رشت - چابکسر تا پایان آبان ۱۴۰۰ اجرایی شده و مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار می گیرد.

وی تعمیر و نگهداری چراغ های چشمک زن، تعمیر و نگهداری روشنایی تونل های واقع در محورهای برون شهری، تهیه و نصب تابلوهای اطلاع رسانی، اجرای منظرآرایی راه ها، رنگ آمیزی پایه های روشنایی در کنار تعمیر و نگهداری مستمر سالانه ۲۷ کیلومتری سیستم های روشنایی و اجرای خط کشی در سطح محورهای استان را از اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در زمینه ارتقای ایمنی راه و حریم دانست.

انتهای پیام


11246264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است