استانی 21:26 - 29 مهر 1399
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:
ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در انبارهای سلامت محور الزامی است، گفت: لیست انبارهای سلامت محور برای نظارت‌های بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

انبارهای کالاهای سلامت‌محور از نظر بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌گیرد

اقبال عباسی ۲۹ مهرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه لیست انبارهای سلامت محور باید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو قرار بگیرد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی از این انبارها بازرسی بهداشتی به عمل آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سازمان صمت با همکاری فرمانداران و مراکز بهداشت شهرستان لیستی از خودرو و نیروی مورد نیاز برای بازرسی از انبارهای سلامت محور تهیه کند، اولویت در اختصاص نیرو و خودرو با ادارات و ارگان‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، در صورت نیاز از ظرفیت سایر ادارات نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در انبارهای سلامت محور الزامی است، گفت: اگر در بازرسی‌ها، انباری فاقد مجوزات لازم و محیط نامناسب برای نگهداری این نوع کالا بود، یک مهلت برای اخذ مجوز تعیین شود، اگر در این مهلت معیین شده صاحب انبار ایرادات و اشکالات را رفع نکرد، سپس برای پلمب انبار اقدامات لازم صورت بگیرد.

عباسی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سامانه جامعه انبارداری در چهارمحال و بختیاری از ضروریات است، تصریح کرد: راه‌اندازی این سامانه برای اطلاع از وضعیت دقیق انبارها و رصد کالاها به سرعت توسط سازمان مربوطه پیگیری شود، همچنین تا راه‌اندازی این سامانه نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط نیز می‌توانند نظارت بر انبارها را براساس گزارشات مردمی انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: رصد انبارهای خارج از سیستم ذخیره گندم در شهرها و روستا در دستور قرار بگیرد و انبارهای غیرمجاز به سرعت شناسایی شود.

انتهای پیام


10773113
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است