استانی 16:41 - 29 مهر 1400
ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت پیامبر گرامی اسلام امکان عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان فراهم شده است.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص)

عاطفه زارعی اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) که کتاب الله را به عنوان معجزه به بشریت معرفی کردند، طرح سراسری عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان در روزهای اول، دوم و سوم آبان ماه  اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است صرفا در روزهای یاد شده داوطلبین عدد یک را به سرشماره  ۵۰۰۰۲۹۲۹  به صورت پیامک ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: پس از پایان مهلت مذکور، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و سپس می‌توانند در روزهای آتی به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه و با ارائه کد، عضو کتابخانه عمومی شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات کتابخانه‌های عمومی تنها محدود به امانت کتاب و سالن مطالعه نیست، افزود: دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی نورمگز و مگا پیپر، دسترسی به نشریات، ویژه برنامه‌های کتابخوانی، نقد کتاب، دوره‌های آموزشی و ... از جمله خدمات ارائه شده در کتابخانه‌های عمومی است.

زارعی با اشاره به اینکه ۵۰  درصد کتابخانه‌های عمومی به وای فای رایگان نیز مجهز شدند و ما بقی نیز به زودی به این خدمت را ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: اعضای کتابخانه‌های عمومی می‌توانند از اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند.

وی گفت: همچنین اعضای کتابخانه‌های عمومی تا دوم آبان ماه فرصت دارند کتاب‌های امانی خود که مشمول جریمه دیرکرد شده است را  با صد درصد تخفیف به کتابخانه برگردانند.

انتهای پیام


11282672
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است