استانی 20:21 - 01 آبان 1400

منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، این منطقه نمونه گردشگری شرق مازندران با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به وسعت ۱۰ هزار متر مربع شامگاه شنبه با حضور مسئولین سطح استان و شهرستان در پارک جنگلی قرمرض نکا افتتاح و به بهره برداری رسید.

موسی خلیلی شهردار نکا در این مراسم از پروژه‌ی قرمرض به عنوان شاخص ترین طرح گردشگری در شرق مازندران یاد کرد که به مراتب می‌تواند زمینه جذب توریست و گردشگر را در این منطقه فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه این پژوه در وقفه ۶ ساله به سر می‌برد خوشبختانه با عمل گرایی، پیگیری و برنامه ریزی های انجام شده طی شش ماه با مدیریت اصولی و هزینه بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در وهله بهره برداری قرار گرفت تا از این طریق سرانه فضای سبز و توسعه درون شهری حوزه گردشگری افزایش یابد.

خلیلی مهمترین شاخصه منطقه‌ی نمونه گردشگری قرمرض را چشمه آب معدنی موجود در این مجموعه برشمرد که به واسطه املاح موجود ماهیت درمانی دارد که این مجموعه تفریحی توریستی می‌تواند موجب رونق و شکوفایی و زمینه جذب مسافران در این مناطق شود.

شهردار نکا باند سلامت، سوئیت‌ها و کلبه‌های اقامتی، آلاچیق‌ها، سکوهای نشیمن، کافه رستوران، نمازخانه، نگهبانی، سرای سنتی، مخازن ذخیره آب، چشمعه آب معدنی و ساختمان‌های اداری را از جمله امکانات رفاهی این مجموعه تفریحی در شهرستان یاد کرد.

این مسئول حوزه شهری همچنین احداث پارک بوستان شهدای گمنام، اتمام ممیزی شهرستان در راستای شهر الکترونیک، پروژه‌های آبی و پیشرفت ۹۰ درصدی سد لاستیکی، لایروبی رودخانه نکا و آزادسازی حریم منطقه سی متری را از جمله اقدامات شهرداری در دوره جاری اعلام داشت.

وی ساماندهی ورودی و خروجی شهر، اجرای پارک محلات، آزادسازی مسیر سی متری و احداث عمارت شهرداری را از جمله طرح‌های عمرانی در پیش روی شهرداری یاد کرد، که در سایه وحدت، عملگرایی و مدیریت کاربردی اجرایی خواهد شد.


11285412
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است