استانی 13:53 - 07 مرداد 1400
ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام شود.

خلیج‌فارس آرام می‌گیرد

محمد رضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی در قسمت‌های شمالی خلیج فارس تا اوایل وقت امشب است. بنابراین در این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان (سواحل بندر دیلم تا مطاف) به نسبت متلاطم است. پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام شود.

وی ادامه داد: از فردا جمعه و در هفته آینده، به جز در اواسط روز که سرعت وزش بادهای شمال غربی تا غربی تا حدودی افزایش می‌یابد، در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در مناطق جنوبی مه صبحگاهی خواهد بود.

انصاری بیان کرد: در مناطق شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی استان امروز تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۶ بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۳۱، مد دوم ساعت ۱۲:۰۴ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۳ خواهد بود.

انتهای پیام


11166835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است