بین‌الملل 00:18 - 07 تیر 1401
یک قطار مسافربری در آمریکا با ۲۴۳ سرنشین در پی برخورد به یک کامیون کمپرسی روی ریل، از ریل خارج شد و گفته می‌شود که چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.

واژگونی قطار مسافری آمریکایی  در پی برخورد به کامیون کمپرسی+ فیلم و عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی بامداد سه‌شنبه از وقوع حادثه ریلی برای یکی از قطارهای مسافربری شرکت بزرگ «اَمتِرَک» در ایالت میزوری خبر دادند.

شبکه انگلیسی «صدای آمریکا» گزارش داد که این قطار با ۲۴۳ مسافر حین حرکت از مبدأ شیکاگو به کانزاس، در نزدیکی شهر مِندون به یک کامیون کمپرسی که روی ریل قرار داشت، برخورد می‌کند.

طبق این گزارش، تعداد زیادی از واگن‌های این قطار مسافربری از ریل خارج شده و علی‌رغم نبود آمار دقیق، اما گفته می‌شود تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در این حادثه احتمالا بالا است.

خبرنگار این شبکه به نقل از ساکنان نزدیک محل حادثه که ابتدا به قطار آسیب‌دیده رسیده‌اند، گفت که چندین کشته و زخمی در این حادثه وجود دارد و حداقل ۷ واگن از این قطار به‌طور کامل واژگون شده‌اند.

وبگاه «دیلی میل» نیز که از شرکت امترک درباره این حادثه سوال پرسیده بود، نوشت: «امترک در ایمیلی تایید کرد که قطار شماره ۴ ساوث‌وِست چیف که از لس‌آنجلس به شیکاگو در حرکت بود، حوالی ساعت ۱۳:۴۰ (به وقت محلی) به یک کامیون برخورد کرده و در شهر مندون واقع در ایالت میزوری از ریل خارج شد».

دیلی‌میل با «تکان‌دهنده» توصیف کردن تصاویر منتشر شده از قطار حادثه‌دیده، گزارش داد: «مسافران وحشت‌زده با شکاندن شیشه‌های پنجره‌های قطار سعی در خارج شدن دارند و فعلا فقط نیروهای امدادی محلی به منطقه اعزام شده‌اند».

«مایک پارسون» فرماندار ایالت میزوری در بیانیه مقدماتی گفت: «وضعیت فجیعی است، می‌دانم که چند واگن از ریل خارج شده‌اند. ما همچنین باور داریم که تلفاتی وجود دارد، البته هنوز بسیار زود است. هر زمانی که یک قطار و چند واگن از ریل خارج شود، بسیار تأسف‌بار است، امروز روز خوبی نیست».

 

 

در حال تکمیل...


11607244
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا و ژاپن درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را در نشست شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه الجزیره قطر بامداد پنجشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، ارسال موشک‌های دوربرد موسوم به (ATACMS) به اوکراین را تایید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی کاهش یافت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل خواستار انجام تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره گور‌های دسته جمعی در غزه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پلیس مالزی از دستگیری فردی با تابعیت دوگانه فرانسوی ـ اسرائیلی خبر داد که قصد داشت دفتر حماس در مالزی را مورد حمله تروریستی قرار دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری مصر، امروز (چهارشنبه) درباره عواقب هر گونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است