ورزشی 17:10 - 13 مرداد 1399
مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه سرپرست فدراسیون اسکی برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید اسکی/عبدی افتخاری: اهل فن قضاوتم کنند

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و معارفه کوروش صبوریان سرپرست جدید این فدراسیون با حضور علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم علیرضا خسروی اظهار کرد: فدراسیون اسکی یکی از مهمترین فدراسیون‌های ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌آید و نگاه ویژه‌ای به اسکی کشور وجود دارد و به همین خاطر باید از زحمات و تلاش‌های جناب آقای افتخاری در طول ۴ سال تصدی ریاست فدراسیون اسکی تشکر و قدردانی ‌کنم.

او افزود: همه ما از فعالیت‌های اسکی کشور آگاه هستیم و تلاش‌های جناب آقای افتخاری بر کسی پوشیده نیست. آرزوی سربلندی و موفقیت برای ایشان و ورزش اسکی کشور داریم و امیدوارم جناب آقای صبوریان نیز به عنوان سرپرست جدید فدراسیون اسکی تا برگزاری انتخابات این فدراسیون موفق باشند.

افتخاری: اهل فن قضاوتم کنند

سید عبدی افتخاری رئیس پیشین فدراسیون اسکی نیز در سخنانی اظهار کرد: طی چهار سال اخیر تلاش کردم تا وظایف خود را به عنوان رئیس فدراسیون به خوبی انجام دهم. مدیریت فدراسیون اسکی کاری بسیار دشوار است و چهار سال بسیار سختی را سپری کردم و خوشحالم در این مدت فعالیت‌های موثری صورت گرفت.

او ضمن تقدیر و تشکر از روسا و سرپرستان پیشین فدراسیون اسکی اظهار کرد: مسیر و نگرش فدراسیون اسکی و این رشته ورزشی باید عوض می‌شد. قضاوت در مورد عملکرد خود در فدراسیون را به اهل فن می‌سپارم. همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حضور خانواده بزرگ ورزش اسکی تشکر و قدردانی می‌کنم.

افتخاری با اشاره به حضور سرپرست جدید فدراسیون اسکی اظهار کرد: جناب آقای صبوریان از مدیران توانمند ورزش کشور است که سوابق خوبی را در بخش‌های مختلف از خود برجای گذاشته‌ و بی‌تردید با بینش و نگرشی که از ایشان سراغ دارم مدیریتی خوب و قوی در فدراسیون اسکی خواهد داشت. همه باید دست در دست هم دهیم و سرپرست جدید فدراسیون را همراهی کنیم.

صبوریان: از خانواده اسکی کسب رخصت می‌کنم

کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی امور این فدراسیون به خوبی پیش برود. به امید خدا با همکاری و همراهی تمامی عزیزان و اهل فن انتخابات فدراسیون اسکی به خوبی برگزار می‌شود. 

او افزود: از خانواده بزرگ ورزش اسکی به خصوص پیشکسوتان برای حضور در فدراسیون اسکی کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوب و قابل قبولی در فدراسیون اسکی داشته باشیم.

 انتهای پیام


10650718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است