استانی 19:03 - 14 آذر 1400
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج:
ایسنا/کردستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی و کارآفرینی تبدیل شده است و برای اینکه به این سند جامه عمل بپوشانیم بنا بر این است که هر واحد شهر سنندج، سقز، بانه، مریوان، قروه و بیجار به یک قطب مهارتی با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های آن شهرستان تبدیل شود.

دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی-فناوری تبدیل می‌شود

 قباد میمنت‌آبادی امروز (۱۴آذر) در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارتی در رشته توسعه نرم‌افزارهای موبایل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان امروزه ۱۲ هزار دانشجو با ۶ دانشکده که یک سوم تعداد دانشگاه‌های کل استان است دانشجو دارد.

میمنت‌آبادی بیان کرد: اخیرا براساس سند توسعه و تعالی دانشگاه حوزه مهارتی و فناوری در دانشگاه در حال ارتقاء است و امید است با ارتقا این بخش بتوانیم زمینه و بستر اشتغال دانشجو را پس از تحصیل و خدمت فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: بر اساس همان سند، دانشگاه آزاد به دانشگاه مهارتی و کارآفرینی تبدیل شده است و برای اینکه به این سند جامه عمل بپوشانیم بنا، بر این است که هر واحد شهر سنندج، سقز، بانه، مریوان، قروه و بیجار به یک قطب مهارتی با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های آن شهرستان تبدیل شود.

میمنت آبادی ادامه داد: سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ استاندارد مهارتی و امسال نیز ۱۵۰۰مهارت دیگر در رشته‌های مختلف اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه دانشگاه آزاد در سند خود به دنبال ۵ تحول بزرگ است که اگر این تحول اتفاق بیفتد جوانان با اندک بضاعتی که در اختیار دارند به سرعت و در کم‌ترین زمان وارد بازار خواهند شد.

انتهای پیام


11351826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است