بین‌الملل 11:12 - 04 تیر 1401
ترکیه ۱۳۶ مهاجر افغانستانی را به دلیل اقامت غیرقانونی از این کشور اخراج کرد.

ترکیه 136 مهاجر افغانستانی دیگر را اخراج کرد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه ۱۳۶ تن از اتباع افغانستان که غیرقانونی در این کشور سکونت داشتند، به افغانستان بازگرداند.

پلیس ولایت کوجاایلی ترکیه روز جمعه، ۳ جوزا، اعلام کرد که ۱۳۶ شهروند افغانستان را که به‌صورت غیرقانونی وارد ترکیه شده بودند، با پرواز چارتر از به افغانستان بازگردانده است.

قرار است فردا نیز ۱۳۶ مهاجر غیرقانونی دیگر به افغانستان بازگردانده شوند.

اخراج مهاجران افغانستانی از ترکیه در حالی انجام می‌شود که این کشور مدعی پذیرش تعداد کثیری از مهاجران بوده و درخواست‌هایی را نیز برای دریافت کمک‌های مالی به نهاد‌های بین‌المللی و اتحادیه اروپا ارایه کرده است.

سازمان جهانی مهاجرت اعلام کرد که ترکیه پس از قدرت گرفتن طالبان تاکنون 1800 مهاجر افغان را اخراج کرده و این روند به رغم وضعیت بحرانی انسانی در افغانستان ادامه دارد. (اینجا بخوانید).

انتهای پیام/ ر


11604054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است