استانی 10:47 - 16 مرداد 1399

رسانه ها حلقه واصل مردم و مسئولان/انسانیت عنصر اصلی خبرنگاران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ۱۷ مرداد بیان کرد: روز خبرنگار یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت شان را به سرانجام برسانند. 

وی ادامه داد: امروزه رسالت های خطیر خبرنگاران برکسی پوشیده نیست چرا که این قشر فداکار در سرما و گرما گام هایشان سست نمی شود و در راه رفع مطالبات مردمی سر از پا نمی شناسند. 

وی بیان کرد: خبرنگاران از جمله افراد دلسوز جامعه بوده که برای گره گشایی از مشکلات و پاسخ به مطالبه های مردمی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در عرصه اطلاع رسانی بی پروا گام بر می دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: روز خبرنگار برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم است و درود خدا بر تمام وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند.

رضایی با بیان اینکه بدون شک اهل قلم می دانند خبرنگاری به عنوان مهم ترین و حساس ترین شغل محسوب شده و حلقه واصل بین مردم و مسئولان است، افزود: بنابراین یک خبرنگار هیچگاه خارج از چهارچوبه انسانیت گام بر نمی دارد و گفته هایش را به تملقاتی بی اساس آغشته نمی کند بلکه همچون شهید صارمی هدفش را پیش می برد.

وی بیان کرد: بر خود وظیفه می دانیم‌ به بهانه روز خبرنگار، تلاش و احساس مسئولیت پرچمداران وادی قلم و آگاهی را تحسین کنیم و این روز فراموش نشدنی را به تمام خبرنگاران تبریک گوییم.

رضایی اظهار کرد: آنچه مسلم است فداکاری شهید محمود صارمی را از یاد نخواهیم برد چراکه امروز صارمی های زیادی در میدان آگاهی بخشی گام برداشته و با الگو برداری از این شهید بزرگوار، اهدافشان را دنبال می کنند.


10655182
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است