اجتماعی 10:26 - 07 تیر 1401
نشست خبری گرامیداشت «هفته ازدواج» درسالن معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

ازدواج «آسان و آسمانی»   شعار امسال هفته ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام مهدی متقی‌فر دبیر ستاد «هفته ملی ازدواج»  و همچنین مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان پیرامون هفته ازدواج گفت: وزارت ورزش و جوانان سالیان سال به صورت ملی در سراسر کشور برنامه‌های مفصلی را طراحی و اجرا می‌کند و با همکاری دستگاه‌های مختلف امسال هم بر اساس سنوات گذشته این اتفاق افتاده‌است و دستگاه‌های مختلف برنامه‌های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کرده‌اند و اجرا می‌کردند. در وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل ما در استان‌ها برنامه های متعددی در گرامیداشت هفته ازدواج برنامه‌ریزی شده که قرار است از جمعه دهم تیرماه روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا است برنامه ها آغاز و تا شانزدهم تیرماه که هفته  ازدواج است ادامه پیدا کند.

متقی‌فر در ادامه افزود:مهمترین برنامه امسال برنامه جشن وصال است که در تالار وحدت با حضور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد که در کنار این یک سری برنامه‌های رسانه‌ای با مشارکت صدا و سیما و شبکه‌های مختلف هم برگزار خواهد شد.

دبیرستاد هفته ملی ازدواج درباره شعار امسال گفت: شعار امسال ما«ازدواج آسان و آسمانی» است و برای اینکه بتوانیم در تشریفات و برگزاری ساده و آسان عروسی ها اقداماتی برداریم و با همکاری و سازمان زیباسازی شهر تهران انشالله از جمعه بیلبوردهای شهر تهران را در حوزه ازدواج آسان خواهیم داشت و این اتفاق همزمان هم از جهت رسانه‌ای و هم از جهت فضای شهری در حال شکل‌گیری است تا ان‌شاالله بتوانیم یک فرهنگ سازی را در حوزه ازدواج آسان داشته باشیم.

متقی‌فر درباره تعامل با مردم در خصوص ازدواج آسان اضافه کرد: قرار است پویشی راه‌اندازی شود تا کسانی که ازدواج آسان داشته‌اند تجربه هایشان را از این ازدواج  به ما منتقل کنند و بر اساس قرعه کشی جوایزی را برایشان در نظر گرفته‌ایم که این پویش هم تحت عنوان «آسان و آسمانی» اتفاق خواهد افتاد.

همچنین بر اساس سنوات گذشته کارهایی مانند اهدای جهیزیه، افتتاح مرکز تخصصی مشاوره و بسته‌های مشاوره رایگان و بحث های آموزشی که سالیان سال است اتفاق می‌افتاد هم امسال هم بر اساس روال قبل ادامه خواهد داشت که باید از طریق ادارات کل استانی پیگیری شود.

انتهای پیام/


11607522
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است