گوناگون 10:38 - 12 بهمن 1401

مهم ترین اقدام بیمه سلامت حرکت به سوی خدمات الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی، در نشست آموزشی حراست‌های سازمان بیمه سلامت و شرکت‌های تابعه، مهم‌ترین اقدام سازمان بیمه سلامت ایران را حرکت به سوی الکترونیکی شدن فعالیت‌های اصلی دانست و از نتایج آن ارتقای بهره‌وری، افزایش شفافیت و کاهش فساد ذکر نمود.

وی، دومین سیاست اصلی سازمان را حفاظت مالی از مردم در راستای دسترسی آسان به خدمات سلامت برشمرد و برای تحقق این خواسته افزایش پوشش بیمه‌ای جمعیت و عمق بخشی به بسته‌های خدمتی را مؤثر دانست.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه پوشش بیمه‌ای ۶ میلیون نفر در دهک‌های اول تا سوم و ایجاد صندوق بیماران صعب العلاج از جمله اقدامات بیمه سلامت در جهت رفاه حال بیمه شدگان است، افزود: خوشبختانه قانونگذاران و دولت در این راه ترغیب شده و امیدواریم بتوان قدم‌های بیشتری را در جهت رفاه حال مردم برداشت.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایران با اقدامات کارشناسی منابع سازمان را بهینه مصرف کرده است، تصریح کرد: ضمن اینکه اعتبارات این سازمان به دلیل قابلیت انجام خدمات گسترده افزایش پیدا کرده است، مجموعه دولت هم اعتماد کافی به این سازمان پیدا نموده و این نتایج حاصل تلاش جمعی همه کارکنان در تمامی سطوح سازمانی است.


11801906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است