استانی 12:20 - 11 بهمن 1401

۶۰ محفل قرآنی در امامزادگان اصفهان برپا می‌شود

حمید بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به همین مناسبت ویژه برنامه‌های قرآنی در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برپایی ۶۰ محفل قرآنی از جمله این اقدامات است، ابراز داشت: این محافل در امامزادگان شاخص استان و به ویژه در شهرستان‌های اصفهان و کاشان برپا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این محافل از امروز آغاز شده است، تصریح کرد: استفاده از قاریان بنام و اساتید قرآنی در این محافل در دستور کار است.

وی با اشاره به دعوت از برگزیدگان چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برای حضور در این محافل گفت: از این برگزیدگان نیز در این محافل تجلیل خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه بقاع متبرکه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع)، امامزاده ابوالعباس، امامزاده محسن، امامزاده شاهزید، امامزاده شاه میرحمزه و امامزاده حسن میزبان محافل انس با قرآن کریم در شهرستان اصفهان هستند، ادامه داد: در کنار این محافل جشن، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و نورافشانی نیز برنامه‌ریزی شده است.


11800814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است