استانی 14:25 - 19 بهمن 1401

مدیران ناکارآمد آسیب جدی برای نظام هستند

به گزارش خبرنگار مهر سردار سالار آبنوش در آئین نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب و افتتاح همزمان ۵۷ طرح کشاورزی استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب طیف‌های فکری متفاوتی در کشور در خصوص آینده آن ابراز عقیده می‌کردند و گروهی نظیر جبهه ملی بر این عقیده بودند که می‌گفتند موفق نمی‌شویم و امکان شکستن طاغوت نیست.

رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: گروهی دیگر می‌گفتند پیروز می‌شویم ولی حکومت نمی‌توانیم تشکیل دهیم و وارثین این تفکر در این سال‌ها مدام در زمینه‌های مختلف گفته‌اند که نمی‌شود و نمی‌توانیم ولی در هر زمینه مدیر جهادی داشتیم نشان دادیم که می‌توانیم.

این فرمانده نظامی گفت: امروز آنها که در چالش با ایران اسلامی هستند نمی‌توانند بگویند شما نمی‌توانید چرا که امروز در موضوعات مختلفی در جهان سرآمد هستیم و این مسئله در شرایطی رقم خورده که در ۴۴ سال گذشته سخت‌ترین تحریم‌ها را تحمل کرده‌ایم.

سردار آبنوش گفت: آنچه امروز آسیب جدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کند مدیر ناکارآمد است و همین افراد زمینه نارضایتی اجتماعی را فراهم کرده‌اند.

وی یادآور شد: فصل سوم و چهارم انقلاب وضعیت ایران پیش از وقوع انقلاب اسلامی را ندیده‌اند عملکرد مدیران را مبنا قرار می‌دهند و وقتی ناراستی ببینند معترض می‌شوند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در خاتمه یادآور شد: افق پیشروی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که این نظام سقوط کردنی نیست و انشاالله ما پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند.


11809022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است