استانی 18:54 - 28 خرداد 1400
/انتخابات ۱۴۰۰/
ایسنا/قزوین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۲ هفته قبل از برگزاری انتخابات هماهنگی لازم بین ستاد انتخابات و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است و در همین راستا ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در سراسر شعب اخذ رأی مستقر هستند.

استقرار ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در سراسر شعب اخذ رأی قزوین

محمدحسن ارداقیان با حضور در ستاد انتخاباتی استان قزوین با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های رأی‌گیری، تصریح کرد: ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا به کلیه حوزه‌های انتخاباتی ابلاغ شده است.

وی افزود: ۲ هفته قبل از برگزاری انتخابات هماهنگی لازم بین ستاد انتخابات و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است و در همین راستا ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در سراسر شعب اخذ رأی مستقر هستند.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی استان قزوین اظهار کرد: ستاد انتخابات استان با افزایش شعب تلاش کرده است شرایط بهتری برای رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت مردم  فراهم کند، امروز نیز یک ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری همکاران ما در شعب اخذ رأی حاضر شدند و بر روند رعایت پروتکل‌ها، فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، تهویه شعب اخذ رأی و وجود محلول ضدعفونی‌کننده نظارت کردند.

وی با بیان اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع غذای عوامل اجرایی نیز با حضور کارشناسان علوم پزشکی انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در این دوره انتخابات شورای شهر به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، محلول ضدعفونی‌کننده به تعداد کافی در محل اخذ رأی پیش‌بینی شده که در هرکدام از سطوح شعبه بتوانند از ضدعفونی‌کننده استفاده کنند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که هنگام حضور در محل رأی‌گیری حتماً ماسک همراه داشته باشند، حتی اگر ماسک نداشته باشد در حوزه‌های انتخابیه تعداد محدودی ماسک تهیه شده است که در صورت نیاز در اختیار مردم قرار بگیرد، همچنین در مکانی که مردم در انتظار رأی دادن هستند نیز علامت‌گذاری شده‌ است تا فاصله اجتماعی حفظ شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: توصیه می‌کنیم مردم رأی‌گیری را به پایان شب موکول نکنند، حتماً ماسک و خودکار شخصی همراه داشته باشند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند همچنین از همراه کردن افرادی مانند کودکان که توانایی رأی دادن ندارند خودداری کنند.

وی افزود: همه عوامل اجرایی انتخابات و افرادی که پشت صندوق هستند تا روز چهارشنبه وارد سامانه سلامت شدند و فرم خوداظهاری را پُر کردند و کسانی نیز جایگزین افراد دارای علامت شدند.

انتهای پیام


11111653
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است