استانی 19:54 - 16 مرداد 1399

رسانه ها در شفاف سازی جامعه نقش بی بدیلی دارند

به گزارش خبرنگار در ادامه بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی از دفاتر خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی، نشریات سراسری عصر پنجشنبه شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در دفتر خبرگزاری مهر حاضر شد و از تلاش فعالان رسانه تجلیل کرد.

محسن احمدپور در این دیدار گفت: رسانه‌ها یک سوپاپ اطمینان در جامعه هستند که می‌توانند با انعکاس مشکلات و کمک به حل آنها به آرامش جامعه کمک کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران صدای افکار عمومی هستند و اگر امروز اعتمادی میان مردم و مسئولان ایجاد شده بدون شک مرهون خبرنگاران است و شما به شفاف سازی جامعه و رفع نقاط مبهم کمک مؤثری می‌کنید.

فرماندار آبیک تصریح کرد: خبرنگاران در ایجاد ویترین شیشه‌ای خدمات دستگاه‌های اجرایی نقش مؤثری دارند و می‌توانند به مطالبه گری مردم، پاسخگویی مسئولان و حل مشکلات کمک کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند همه زوایای یک موضوع را روشن کرده و موجب تقویت اعتماد عمومی شوند.

احمدپور اضافه کرد: در شرایطی که شاهد حضور رسانه‌های متعدد در فضای مجازی هستیم آنچه اهمیت دارد حفظ امانتداری در عرصه خبر است و هر رسانه که این ویژگی را داشته باشد مورد وثوق خواهد بود.

خبرگزاری مهر رسانه‌ای امانتدار است

فرماندار آبیک اظهار داشت: خبرگزاری مهر تاکنون امانتدار خوبی بوده و در سال‌های گذشته نشان داده که می‌تواند به عنوان یک رسانه مورد اعتماد مردم به عنوان مرجع و منبع خبر استفاده شود.

وی گفت: در شرایطی که ویروس کرونا آسیب زیادی به گروه‌های مختلف جامعه زده و اقتصاد را دچار بحران کرده شاهد حضور مؤثر و شبانه روزی خبرنگاران برای انعکاس تلاش کادر درمانی، اطلاع رسانی برای جدی گرفتن خطر کرونا هستیم که این خدمات جای قدردانی دارد.

احمد پور اضافه کرد: ویروس کرونا چالش‌های زیادی برای خبرنگاران هم ایجاد کرده که به نظر می‌رسد نیازمند حمایت جدی هستند و باید ضمن حفظ کرامت آنها برای این گروه هم فکری کرد.

وی اظهار داشت: در شرایطی که اعتماد مردم به برخی مسئولان کاهش یافته از رسانه‌ها انتظار می‌رود با نگاه منصفانه به شرایطی که دشمنان ایجاد کرده اند و نیز واقعیت‌های جامعه برای اقناع عمومی همت کنند تا این وضعیت مورد سو استفاده بدخواهان قرار نگیرد.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ایجاد اعتماد، امید و آرامش روحی و روانی در جامعه، بیان واقعیت‌ها، می‌تواند به حفظ آرامش استان کمک کند.

احمدپور یادآور شد: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در قزوین از پویایی و نشاط و توان لازم در انعکاس مشکلات و مطالبات عمومی برخوردارند و در ردیف صادق ترین، مؤثرترین و امانتدار ترین افراد محسوب می‌شوند که قدردان آنها هستیم.



 


10655964
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است