ورزشی 19:12 - 02 تیر 1400
تیم ملی والیبال ایران در دور آخر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آرژانتین رفت.

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران صفر - ۱ آرژانتین

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران برای انجام پانزدهمین (آخرین) بازی خود در لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰چهارشنبه به مصاف آرژانتین رفت. 

بلندقامتان ایران در حالی مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند که در ۱۴ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل،  اسلوونی، فرانسه و لهستان بازی را واگذار کردند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در این رقابت‌ها موفق شده به ۶ پیروزی دست پیدا کند. این تیم مقابل آلمان، هلند، استرالیا، ژاپن، بلغارستان و صربستان به پیروزی رسیده و مقابل آرژانتین، کانادا، آمریکا، اسلوونی، ایتالیا، روسیه، لهستان و فرانسه بازی را واگذار کرده است.  

در ۱۰ تقابل اخیر تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال آرژانتین، ۷ برد سهم ایران و ۳ پیروزی سهم تیم ملی آرژانتین بوده است. آخرین پیروزی ایران در سال ۲۰۱۹ رقم خورد و ایران توانست در آن بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

تیم ملی والیبال آرژانتین با شش پیروزی و ۱۷ امتیاز در رده یازدهم این رقابت‌ها قرار دارد درحالی که ملی پوشان والیبال ایران با کسب تنها ۵ پیروزی در رده ۱۲ این مسابقات ایستاده است.  

بلندقامتان ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مسعودغلامی، امیرغفور و آرمان صالحی (لیبرو)  مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند.   

ست اول: ایران ۳۱ - ۳۳ آرژانتین

در ابتدای این بازی، دو تیم پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال آرژانتین و تیم ملی والیبال ایران در امتیاز ۳ برابر شدند.

امیرغفور، حمله مطمئن ایران در ابتدای ست اول این دیدار بود و توانست امتیاز ۵ را به سود ایران کسب کند.

در امتیاز ۱۰ به سود ایران، سید محمد موسوی توانست حمله آرژانتین را دفاع کند تا امتیاز برابر ۱۰ شود.

در اواسط ست اول این مسابقه، تیم ملی والیبال ایران از آرژانتین با نتیجه ۱۵-۱۳ عقب افتاد.

در امتیاز ۱۴ به سود ایران، میلاد عبادی پور توانست از سرویس مستقیم پوئن کسب کند.

اشتباهات فردی ایران در اواسط این ست باعث شد ایران با نتیجه ۱۹-۱۵ از حریف عقب بیفتد تا آلکنو مجبور شود وقت استراحت بگیرد.

در امتیاز ۱۷ به سود ایران، بار دیگر سید محمد موسوی حمله آرژانتین را دفاع کرد تا نتیجه ۱۹-۱۷ به سود آرژانتین شود. پس از کم شدن اختلاف امتیاز، سرمربی آرژانتین وقت استراحت گرفت.

سعید معروف در امتیاز ۱۸ به سود ایران، با تک دست توپ را جای خالی انداخت و توانست این پوئن را به نام ایران ثبت کند.

ایران در انتهای ست اول خوب کار کرد و موفق شد نتیجه را مساوی کند تا دو تیم در امتیاز ۲۰ برابر شوند.

سرویس های سرعتی میثم صالحی، کار دریافت در زمین آرژانتین را بسیار سخت کرده بود و بلندقامتان ایران توانستند اختلاف امتیاز را کم کنند.

میثم صالحی برای زدن سرویس در انتهای ست اول وارد زمین شد تا شاید ایران از حریف پیش بیفتد اما آرژانتین با نتیجه ۲۲-۲۱ از ایران پیش افتاد.

دفاع روی تور ایران در این ست عملکرد بسیار عالی را را به نمایش گذاشت و توانست نتیجه را برابر ۲۴ کند.

ست اول این مسابقه طولانی شد و در انتهای این ست، تیم ملی والیبال آرژانتین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ایران را با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ شکست دهد.

این خبر در حال به‌روزرسانی است...


11119957
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است