استانی 15:25 - 10 مهر 1401

یاد دفاع مقدس و شهدا با امنیت پایدار کشور گره خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل نوفرستی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اعتقاد راسخ همه ما این است که شهدا و تاریخ دفاع مقدس نباید فراموش شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یاد شهدا با امنیت پایدار کشور ما گره خورده است، بیان کرد: کمتر جنگی چون جنگ هشت ساله ما مفتخر به دفاع مقدس است.

دو سوم جنگ‌های قرن بیستم در غرب رخ داده است

نوفرستی ادامه داد: ۳۱۸ جنگ در قرن بیستم رخ داد که دو سوم این جنگ‌ها در غرب به ظاهر متمدن رخ داده است که نشان دهنده ماهیت اصلی و سر منشأ فتنه است.

وی افزود: جامعه هدف بنیاد شهید در خراسان جنوبی حدود ۲۹ هزار نفر شامل خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه جمع‌آوری کرامت شهدا یکی از نیازهای امروز مدارس و دانشگاه‌های ما است، گفت: امروز امکان پیگیری این امر وجود دارد.

نوفرستی ادامه داد: برای شهدا در خراسان جنوبی جلسات مختلفی برگزار است و به اعتقاد من باید از ظرفیت ایثارگران برای موضوع مهم جهاد تبیین به درستی استفاده شود.

بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران برای جهاد تبیین

وی گفت: ایثارگرانی که زبان گویایی دارند می‌توانند در مراکز فرهنگی و مساجد و … نسبت به پاسخ سوالات و شبهات جامعه اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی یادآور شد: یکی از برنامه‌های پیش روی ما برگزاری جلسه‌ای در خور شأن برای والدین شهدای خراسان جنوبی است.

نوفرستی افزود: سالانه حدود ۱۱ هزار نفر از جامعه ایثارگری به رحمت خداوند می‌روند و از این رو بهره گیری از وجود این بزرگواران و خاطراتشان بسیار ارزشمند و ضروری است.


11700790
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است