ورزشی 19:33 - 12 مهر 1394
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد تلاش می‌کند با هماهنگی شورای فنی و رئیس فدراسیون کار کند.

بنا: با هماهنگی شورای فنی و رئیس فدراسیون کار می‌کنم
به گزارش افکارخبر، محمد بنا درباره بازگشت به این تیم پس از ۱۷ ماه اظهار داشت: شرایط الان با ۴ سال قبل خیلی فرق کرده است. ما چند تا را از دست دادیم اما با صحبت‌هایی که با رسول خادم داشتم قرار شد یک بار دیگر مسئولیت کار را برعهده بگیرم. ۳۱۷ روز تا شروع مسابقات کشتی فرنگی المپیک وقت داریم و ۱۰ مرحله اردو در نظر گرفته‌ایم.



وی افزود: ۶ ماه دیگر مسابقات گزینشی المپیک برگزار می‌شود و باید به دنبال کسب ۳ سهمیه باقی‌مانده باشیم تا در نهایت شرمنده مردم نشویم.



سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره ارزیابی‌اش از وضعیت ملی‌پوشان گفت: باید چند مرحله از اردو بگذرد تا بتوانیم بررسی خوبی داشته باشیم. مدت کمی است که مسابقات جهانی به پایان رسیده و ما باید کار را دوباره شروع کنیم. سعی کردیم همه را دور هم جمع کنیم تا بین همه فرنگی‌کاران رفاقت ایجاد شود. باید صبر کنیم تا زمان بگذرد و ببینیم کجای کار هستیم اما به نظرم با تجربه و انگیزه‌ای که در فرنگی‌کاران وجود دارد، می‌توانیم ۱۰ ماه پیش رو را خیلی خوب طی کنیم. امیدوارم نه مانند المپیک لندن اما بتوانیم به موفقیت برسیم و دل مردم را شاد کنیم.



بنا در پاسخ به این سوال که آیا قرار خاصی بین او و فدراسیون در بازگشت دوباره به تیم ملی گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: هیچ قرار و مداری گذاشته نشد. بحث حضور من از جلسه شورای فنی بیرون آمد و شرایط به شکلی رقم خورد که من مقابل مردم قرار گرفتم. در خودم دیدم که تنها یک نفر تا المپیک می‌تواند شرایط مطلوب را ایجاد کند و به همین دلیل کار را بر عهده گرفتم.



وی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقه انتخابی تصریح کرد: با رسول خادم در این خصوص صحبت کردیم و اینکه قرار باشد انتخابی را مثل گذشته داشته باشیم، نیست. در گذشته انتخابی به شکل دیگری برگزار می‌شد و الان دو سال است که فرآیند دیگری برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است. من نیز به دنبال همین فرآیند هستم و البته تبصره‌هایی به آن اضافه خواهد شد که نه سیخ بسوزد و نه کباب. تلاشم این است که با هماهنگی شورای فنی و رئیس فدراسیون کار کنم و مطمئن باشید بدون هماهنگی کار جلو نمی‌رود.



سرمربی تیم ملی درباره وضعیت حمید سوریان و اینکه گفته می‌شود او در مسابقات انتخابی یک استثناء است، گفت: بحث استثنا بودن سوریان مطرح نیست و همه در یک قالب و شکل قرار خواهند گرفت. سوریان نیز برنامه‌اش همانند سایر فرنگی‌کاران است. او یکی از امیدها و ستاره‌های کشتی ایران است و در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم و ملی‌پوشان را به شرایط گذشته برگردانیم.



بنا درباره غیبت برخی از فرنگی‌کاران در اردو گفت: بعد از ظهر امروز تیم نظامیان راهی مسابقات المپیک سیزم در کره جنوبی شد و چند فرنگی‌کار که در اردو می‌توانستند حاضر باشند با این تیم اعزام شدند، همچنین سعید عبدولی و چند و فرنگی‌کار دیگر نیز در اردو حضور ندارند که البته غیبت آنها بدون دلیل و هماهنگی نیست.



وی ادامه داد: این اردو جهت هماهنگی است تا با ملی‌پوشان صحبت کنیم و مسیری را که در نظر گرفته‌ایم به آنها نشان بدهیم.



سرمربی تیم ملی در پایان درباره دستیارانش در این تیم عنوان کرد: بیشتر دستیارانم همان‌هایی هستند که در گذشته با آنها کار می‌کردم. آقایان اسفندیاری‌فر، حضرتی‌پور، جزینی و اسماعیل‌نژاد به عنوان مربی حسام‌الدین جعفری به عنوان سرپرست و بشیر معمارزاده به عنوان بدنساز در کنار تیم خواهند بود.

7162825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است