استانی 11:30 - 04 تیر 1401

اورژانس بابل ماه قبل ۴۲۰ مزاحم تلفنی داشت

ابوالقاسم لعلی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اورژانس بابل در خرداد ماه امسال در مجموع دو هزار و ۶۱۹ مأموریت انجام داده که ۹۵۰ مأموریت آن شهری وهزار و ۶۶۹ مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی افزود: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است هزار و ۲۶۴ بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند که ۴۷۴ انتقالی به بیمارستان شهری و ۷۹۰ انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است.

وی میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در خرداد ماه برای مأموریت‌های شهری را هشت دقیقه و برای مأموریت‌های جاده‌ای ۱۵ دقیقه ذکر کرد و گفت: در این ماه سازمان اورژانس بابل ۵۵۳ مأموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد مأموریت تصادفی ۱۵۸ تصادفی شهری و۳۹۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس بابل اطهار داشت: بعداز مأموریت‌های تصادفی که رتبه یک مأموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ بود، مأموریت‌های قلبی با ۱۴۰ مورد و مأموریت‌های تنفسی با ۶۷ مورد و مأموریت مسمومیت با ۵۵ مورد بوده است.

لعلی گفت: در خرداد ماه امسال، ۹ هزار و ۱۶۸ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا درآمد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۰ مورد مزاحمت بوده است.


11604080
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است