استانی 21:05 - 14 مرداد 1400
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی تشریح کرد
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت آنش سوزی در منطقه ارسباران (محدوده روستاهای بابایلی و قاسم کندی شهرستان کلیبر) گفت: آتش سوزی در چهار نقطه رخ داده بود که سه نقطه مهار شده و آتش سوزی یک نقطه نیز با هلی‌برد نیروهای اطفای حریق، تحت کنترل است.

آخرین وضعیت آتش سوزی در ارسباران

محمدباقر هنربر در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: آتش سوزی از بعدازظهر امروز آغاز شده بود که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، راهداری، هفت تیم از هلال احمر، آتش نشانی و امداد کوهستان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان این‌که فرماندار کلیبر به همراه مدیران ارشد منابع طبیعی نیز در منطقه حاضر هستند، افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه آتش سوزی، فرماندار درخواست اعزام بالگرد کرده بود که در هماهنگی با رئیس پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع، بلافاصله یک فروند بالگرد هلال احمر جهت هلیبرد نیروها به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: هم‌چنین به دلیل این‌که هلیکوپتر در تاریکی امکان پرواز ندارد، هماهنگ کردیم تا یک فروند بالگرد بسکت دار نیز جهت آبپاشی به منطقه اعزام شود.

هنربر با بیان این‌که با تداوم ماموریت‌ها، تا آخر وقت امروز شاهد اطفای کامل حریق خواهیم بود، گفت: اگر چنانچه مشکلی پیش آمد و آتش سوزی گسترده تر شد، بالگرد بسکت دار آماده است تا به پرواز درآید.

وی متذکر شد: تمامی ارگان‌ها حاضر در منطقه از جمله بسیج، سپاه و ارتش اعلام آمادگی کردند تا در صورت نیاز، نیروهای بیشتری به منطقه اعزام شوند.

انتهای پیام


11176968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است