استانی 18:39 - 03 مهر 1399
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد
ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به قرار گرفتن ۹ شهر در وضعیت قرمز کرونا، در استان خوزستان وضعیت هشدار اعلام کرد.

افزایش شهرهای قرمز خوزستان / اعلام وضعیت هشدار

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۳ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با توجه به روند فزاینده شیوع کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ۹ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر و ایذه در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهرهای مسجدسلیمان، رامهرمز، دزفول، شادگان و لالی نیز در وضعیت نارنجی با تعریف پرخطر قرار گرفته‌اند و سایر شهرستان‌های استان خوزستان نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: با توجه به روند افزایشی و نگران‌کننده شیوع کرونا، در استان خوزستان وضعیت هشدار صریح اعلام می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حد پایینی رسیده و گویا ترس مردم از کرونا ریخته است، این درحالی است که میزان انتقال بین فردی کرونا با توجه به جهش‌های ژنتیکی، به حد بسیار بالاتری نسبت به گذشته رسیده و قدرت آلوده‌سازی آن به ویژه میان اعضای یک خانواده افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مردم می‌خواهیم همانند روزهای نخست به رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند، در هیچ تجمعی شرکت نکنند و به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز به ضرورت از خانه خارج نشوند.

انتهای پیام


10732413
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است