استانی 19:32 - 29 مهر 1400
با حضور وزیر ورزش؛
ایسنا/مرکزی عملیات اجرایی ساخت ۳۲ واحد مسکونی مددجویان امداد در نیم‌ور و محلات با حضور وزیر ورزش آغاز شد.

عملیات اجرایی ۳۲ واحد مسکونی در شهرستان محلات آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی، ۲۹ مهرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۲۰ واحد مسکونی مددجویان امداد در شهر نیم‌ور که با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان انجام شد، اظهار کرد: ۳۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان امداد در شهرهای محلات و نیم‌ور به همت خیر عباس کربلایی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان احداث می شود.

مومنی با بیان اینکه مددجویان برای این پروژه نیازی به اخذ تسهیلات بانکی ندارند، گفت: کمیته امداد استان مرکزی ۸۵ هزار نفر تحت پوشش خود دارد و در حال حاضر ۱۶۶۵ واحد مسکونی در استان در حال ساخت است.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان محلات، عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی و سالن بدنسازی مجموعه ورزشی باقراباد محلات با کمک خیرین آغاز شد.

این زمین چمن با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در ابعاد ۱۲۰ در ۸۰ در دهه فجر بهره برداری خواهد شد، همچنین سالن بدنسازی در وسعت حدود ۴۰۰ مترمربع، دو طبقه و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان ظرف ۱.۵ سال آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام


11282806
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است