ورزشی 13:10 - 01 مهر 1399
دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال از ۱۹ تا ۲۴ مهر به میزبانی تهران و سالن شهید حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد.

تهران، میزبان مرحله رفت لیگ برتر هندبال/ گچساران اضافه شد اسلام آباد انصراف داد

به گزارش ایسنا، لیگ برتر هندبال مردان با ۱۲ تیم قرعه کشی شد. بعد از قرعه کشی تیم گچساران نیز مبلغ ورودی را واریز کرد اما احتمالا اسلام آباد غرب بدلیل نداشتن اسپانسر مالی انصراف خواهد داد. البته تیم اراک هم بعد از قرعه کشی تصمیم رفت به لیگ برتر اضافه شود که موفق به این امر نشد.

در نتیجه همچنان در لیگ برتر هندبال ۱۲ تیم حاضر هستند که در دو گروه مسابقه خواهند داد. لیگ برتر هندبال مردان از ۱۸ مهر استارت می‌خورد و دور رفت مسابقات به میزبانی تهران و سالن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و در ۶ روز انجام می‌شود. تیم‌های گروه A روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ مهر ماه و تیم‌های گروه B روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ مهر بازی خواهند کرد.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

همه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها باید قبل از ورود به مسابقات ۲ بار تست کرونا داده باشند و بعد از ورود به تهران نیز مجددا تست PCR گرفته خواهد شد. فدراسیون هندبال با پیگیری بسیار توانست مجوز برگزاری لیگ برتر را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد در نتیجه می خواهد در مسابقات لیگ برتر سخت‌گیری زیادی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.

دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال از ۱۹ تا ۲۴ مهر برگزار می شود و مرحله بعد ۱۰ روز بعد انجام خواهد شد.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در این باره به ایسنا گفت: حضور گچساران قطعی شد اما اسلام آباد دو روزی هست که بحث دارد و می‌خواهد انصراف دهد. احتمالا لیگ با ۱۲ تیم برگزار شود. مسابقات دور رفت در ۶ روز از ۱۹ تا ۲۴ انجام خواهد شد. هر تیم سه بازی خواهد داشت. دور بعدی مسابقات نیز ۱۰ روز بعد انجام خواهد شد.

انتهای پیام


10728593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است