استانی 23:04 - 07 مهر 1399
شهردار خرم‌آباد:
ایسنا/لرستان شهردار خرم‌آباد گفت: ساختمان نماد آتش‌نشانی شهرداری، متاسفانه چند سالی می‌شود که در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

ساختمان نماد آتش‌نشانی را به شهرداری برگردانید

محمد شریفی‌مقدم، هفتم مهرماه در همایش روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی همایش تجلیل از بازنشستگان و آتش‌نشانان برتر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: به‌روزآوری تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری ضروری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد ولی در بحث تجهیزات آتش‌نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار، فرماندار و مدیران ستادی استان به شهرداری است.

شریفی‌مقدم افزود: در صورت اختصاص کمک‌های لازم برای خرید تجهیزات مدرن، بسیاری از نگرانی‌های مدیران و پرسنل آتش‌نشانی و همچنین همشهریان رفع خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد در ادامه با تاکید بر نیاز شهرداری به ساختمان سابق ایستگاه شماره یک در خیابان شریعتی گفت: این ساختمان نماد آتش‌نشانی شهرداری است که در یکی از مهم‌ترین مناطق شهر قرار دارد و متاسفانه چند سالی است در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این ساختمان در طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد که در این هفته ابلاغ خواهد شد، کاربری تاسیسات شهری دارد که با این وصف باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شریفی‌مقدم گفت: از مسئولان استانی تقاضا داریم کمک کنند تا این مکان که از سال ۱۳۵۳ متعلق به آتش‌نشانی بوده باز هم به این سازمان بازگردد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: روز آتش‌نشان را به مردان بی‌ادعایی که علاوه بر اجرای وظایف اختصاصی خود در تمام فعالیت‌های خدمات شهری همگام و همراه مجموعه شهرداری هستند تبریک عرض کرده و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش نیز با اهدای لوح تقدیر از بازنشستگان و آتش‌نشانان نمونه شهرداری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام


10738970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است