استانی 15:34 - 07 تیر 1401

سن ازدواج در ایلام یک سال بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی ظهر روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر خواستار عملیاتی شدن برنامه تدوین شده در خصوص جوانان شد و گفت: این برنامه‌ها یک تکلیف برای همه دستگاه‌های اجرایی است و باید با جدیت دنبال شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: بسیار مهم است که برنامه‌های حوزه جوانان از نظر کمی و کیفی به طور کامل اجرا شود.

وی با بیان اینکه سن ازدواج در استان یک سال بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: این آمار رضایت بخش نیست که باید همه دستگاه‌ها در این راستا پای کار باشند.

حسنی در ادامه در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها اجرایی استان برای تکمیل اوقات فراغت جوانان شد و گفت: اوقات فراغت دانش آموزان باید مدیریت شود.

وی افزود: در این راستا آموزش و پرورش فضای لازم برای تکمیل اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دهد.

معاون استاندار ایلام در ادامه به بحث فرهنگ سازی در بحث نشاط و شادابی جامعه پرداخت و خواستار ارائه برنامه‌هایی در این زمینه شد و گفت: در تصمیم سازی در خصوص مسایل جوانان مشارکت همه دستگاه‌های ضروری است که بایست این مهم در دستور کار قرار گیرد.


11608070
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است