فرهنگی‌هنری 14:01 - 28 اردیبهشت 1400
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران اعلام کرد
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، واکسیناسیون خودرویی را مدلی موفق خواند و گفت: دیروز در ۷۰ دقیقه ۵۰۰ نفر در خودروها با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند. همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه‌ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد.

واکسیناسیون خودرویی؛ مدلی موفق / واکسیناسیون ۵۰۰ تن طی ۷۰ دقیقه در سرخه حصار

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در ورزشگاه تختی، گفت: امروز یک کار جمعی و بین بخشی در حال برگزاری است. ارگان‌های مختلفی ذی مدخل انجام این کار مهم هستند و یک نقطه وصل و همگرایی پیروزمندی و ظفر ما در مباحث اجتماعی است و من خوشحالم در طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون  هم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر جنبه‌های اجتماعی طرح شهید سلیمانی، افزود: امروز گام پنجم طرح شهید سلیمانی با مولفه پررنگ واکسیناسیون  با ممارست در سایه همگرایی در حال انجام است.

زالی تاکید کرد: وقتی ما میزبان عزیزان ۸۰ سال به بالا بودیم، شنبه هفته گذشته روز سختی بود و در تهران به دلیل اختلال در اطلاع رسانی شاهد ازدحام شهروندان تهرانی بودیم. بلافاصله بعد از رویت این صحنه جلسه فوری گذاشته شد و یکی از راهبردهای فوری راه انداری مراکز تجمیعی بود که شتاب خوبی در جغرافیای تهران برای راه اندازی مراکز تجمیعی رخ داده و هر روز تعداد زیادی مراکز جدید تجمیعی در تهران راه اندازی می‌شود. هدف اصلی ما ایجاد رضایتمندی و افزایش سرعت واکسیناسیون است.

وی گفت: مدل خودرویی واکسیناسیون مدل موفقی بود تا رفت و آمد فیریکی زیادی صورت نگیرد. حتما در روزهای آینده هم این اقدام در نقاط دیگر تهران برگزار خواهد شد و سرعت بالا خواهد رفت. دیروز در ۷۰ دقیقه ۵۰۰ ماشین با رعایت استاندارد بهداشتی در سرخه حصار واکسینه شدند. همه کسانی که واکسن را تزریق میکنند حرفه‌ای هستند و دقت فدای سرعت نخواهد شد.

وی افزود: در حال گذر از مراکز بهداشتی به مراکز تجمعی واکسیناسیون هستیم که اندکی زمانبر خواهد بود و من مراتب عذرخواهی خود را به مردم اعلام می‌کنم. از یار همیشگی خودم سردار حسن زاده تشکر میکنم که بسیار در کنار ما بودند و تمام ظرفیت بالقوه و بالفعل سپاه تهران را در اختیار ما قرار دادند.

وی تاکید کرد: در مختصات برنامه تجمیعی واکسیناسیون بحث سهولت، دسترسی و توجه به ساختار شهری بسیار مهم است تا مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر ایجاد ترافیک نکنند. امروز در مرکز تجمیعی ورزشگاه تختی میزبان گروه ۷۵ سال به بالا هستیم و به تدریج میزبان سایر گروه‌های سنی خواهیم بود.

وی گفت: جمعیت بین ۳۰ تا ۳۵ سال ایرانی که کثیرترین جمعیت ایران است بالغ بر ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است، گروه بعدی ۲۵ تا ۳۰ سال ۸ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر و گروه ۳۵ تا ۴۰ سال حدود ۷ میلیون نفر است. در روزهای آتی با تامین لجستیک کافی جمعیت فراوان‌تری باید واکسینه کنیم و ان شاءلله این توفیق حاصل خواهد شد.

انتهای پیام


11071918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است