استانی 20:47 - 06 مهر 1400
شهردار سابق شیراز:
ایسنا/فارس شهردار سابق شیراز گفت: شیراز شهری دارای پشتوانه غنی تمدنی و فرهنگی است و حضور سومین حرم اهل بیت (ع) در این کلانشهر باعث شده تجمیعی از داشته‌های فرهنگی و مذهبی برای این شهر فراهم شود.

حرم سوم منجر به تجمیع داشته‌های فرهنگی و مذهبی در شیراز شده است

حیدر اسکندرپور شامگاه سه‌شنبه ۶ مهرماه در آیین معارفه و تکریم شهرداران جدید و قدیم شیراز، گفت: جنگ ایران و عراق  درشهریور ماه آغاز شد و در شهریور ماه نیز پایان یافت و در ماه پایانی نیز همچون روزهای ابتدایی جنگ، تشویش و نگرانی حاکم بود. 

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به تحرکات ارتش عراق در روزهای پایانی جنگ و پیش از اعلام آتش بس، به حضور لشکر پر افتخار ۱۹ فجر برای مقابله با بد عهدی احتمالی عراق در آبادان اشاره کرد.

شهردار سابق شیراز اظهار کرد: به همه کسانی که در این راه مقدس جانشان را فدا کردند و به ایثارگران درود می‌فرستم آرزو می‌کنم کشور و نظاممان همیشه سربلند باشد، چرا که سربلندی این نظام نتیجه از خودگذشتگی‌های این عزیزان است.

اسکندرپور به تجربه بیش از ۲۰ سال حضورخود دستگاه های مختلف اجرایی اشاره و اضافه کرد: مجموعه شهرداری از توانمندترین مدیران برخوردار است؛ مدیرانی سالم و با انگیزه که سهم اصلی موفقیت‌های مدیران ارشد شهری به آنها تعلق دارد.

او به تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های اجرایی هم اشاره  و خاطرنشان کرد: در شهرداری مدیران ارشد باید بخش عمده‌ای از انرژی را صرف تامین هزینه‌ها کنند، چرا که از دهه هفتاد تاکنون تامین هزینه‌های شهرداری‌ها به خود آنها واگذار شده است.

به اعتقاد شهردار سابق شیراز، این قانون سبب ایجاد دو ضعف بزرگ یعنی صرف توان مدیریت ارشد در راه تامین هزینه‌ها و همچینین شهرفروشی و تغییر کاربری‌ها شده است.

اسکندرپور همچنین با تبریک به اعضا شورای شهر شیراز و شهردار منتخب این شورا، ابراز امیدواری کرد که دوره جدید مدیریت شهری خروجی بهتر از دوران گذشته داشته باشد.

او همچنین از همراهی‌ها و تلاش‌های شورای پنجم شهر شیراز برای پیشبرد امور در مدیریت شهری قدردانی کرد و با بیان اینکه شیراز شهری با داشته‌های فرهنگی و مذهبی و دارای ترازی ملی و بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: آنچه در مدیریت شهری اولویت دارد ایجاد شهری آرام برای شهروندان است.

شهردار سابق شیراز با عنوان کردن این سوال که چرا به رغم اقدامات مختلف زیربنایی و زیرساختی در کشور همچنان شاهد نارضایتی مردم هستیم، افزود: این نارضایتی نشان می‌دهد آنچه انجام شده، ارتقا کیفیت زندگی مردم را به دنبال نداشته است.

اسکندرپور ارائه خدمات سهل و آسان و توام با احترام به شهروندان را یکی از راه‌های ایجاد رضایت در شهروندان دانست و گفت: ما باید به سمت کیفیت بخشی به خدماتی که ارائه می‌دهیم؟ برویم  و در کنار توسعه به سمت تعالی بخشی هم برویم.

انتهای پیام


11248531
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است