استانی 08:44 - 29 شهریور 1400
معاون دادگستری کل استان کرمان:
ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: خانواده تاثیر بسیار زیادی در بروز یا کاهش آسیب های فرزندان و اعضای خود دارد، بنابراین نباید از نقش خانواده در پیشگیری از جرایم غافل شد.

خانواده ها تاثیر زیادی در بروز یا کاهش آسیب های اجتماعی دارند

 "سیدمهدی قویدل" در بازدید از کانون اصلاح و تربیت کرمان اظهار کرد: مجموعه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در راستای پیشگیری از جرایم و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی تلاش می‌کند.

وی خطاب به نوجوانان آسیب دیده بیان کرد: افرادی در شرایط سنی شما می بایست در کانون گرم خانواده مشغول حرفه‌آموزی و تحصیل باشند و نه درگیر آسیب و محصور در چنین مکانی اما باید در نظر داشت که هر جرمی که اتفاق می‌افتد ناشی از یکسری علت هاست که باید شناسایی شوند.

قویدل تصریح کرد: خانواده تاثیر بسیار زیادی در بروز آسیب ها دارد، ضمن اینکه محیط جامعه و سایر عوامل هم تاثیرگذارند و در برخی موارد کوتاهی از سوی یکی از موارد مذکور موجب بروز اشتباه و درگیری کودکان و نوجوانان می شود.

معاون دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه بروز اشتباه پایان راه نیست و می توان به آغازی دوباره و تلاش و پیمودن راه جدید اندیشید، تصریح کرد: فارغ از همه مشکلات و محدودیت ها، قرار گرفتن در چنین محیطی انسان را به فکر وا می دارد تا قدردان موقعیت‌های خود باشد.

وی افزود: تلاش ها و اقدامات خوبی در کانون اصلاح و تربیت انجام می‌شود و همه به دنبال یافتن راه حل برای رفع مشکلات نوجوانان آسیب دیده هستند و چنانچه هر فرد برای تغییر نگرش و تغییر رفتار خود تلاش کند روال حل مشکلات نیز سرعت می یابد.

قویدل گفت: امیدوارم با تلاش مسئولین مرتبط و دست اندرکاران شرایط مساعدی برای شما نوجوانان آسیب دیده رقم بخورد البته نباید فراموش کرد که خودتان هم باید بخواهید و تلاش کنید و ناامید نشوید.

انتهای پیام


11235768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است