استانی 18:18 - 28 خرداد 1400

مشارکت ۳۳ درصدی کرمانی‌ها تا ساعت ۱۸/ کمبود تعرفه نداریم

به گزارش خبرنگار مهر عباس تقی زاده بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان کرمان گفت: ۳۳ درصد افراد واجد رأی در استان یعنی به تعداد ۷۲۰ هزار نفر تا ساعت ۱۸ امروز در انتخابات شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های جیرفت، سیرجان، کرمان و رفسنجان تاکنون بیشترین تعداد تعرفه مصرف شده در استان را دارند، اظهار کرد: برخلاف برخی گفته‌ها که کمبود تعرفه در استان داشته ایم، هیچگونه کمبود تعرفه‌ای در استان نداشته ایم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با بیان این مطلب که تعداد تعرفه‌های موجود در استان‌ها بیش از تعداد افراد واجد رأی است، عنوان کرد: همچنین از بین ۲۳ شهرستان استان، چند شهرستان به عنوان معین انتخاب شده اند که در بحث تعرفه شهرستان‌های همجوار خود را در پوشش دهند.

وی با اشاره به اینکه میران تعرفه استفاده شده در هر شعبه توسط سامانه انتخابات فرمانداری‌ها، استانداری و وزارت کشور رصد می‌شود، اضافه کرد: چنانچه تعرفه‌ها در شهبه ای رو به اتمام باشد، حتی از طریق وزارت کشور جهت تأمین تعرفه پیگیری می‌شود.

تقی زاده اظهار کرد: چنانچه تعرفه‌ای وارد شعبه‌های اخذ رأی شوند، در سامانه ثبت می‌شوند لذا هیچگونه کمبود تعرفه‌ای در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر هوا خنک‌تر می‌شود، میران حضور مردم افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: در مناطق صعب العبور ۹۸ شعبه اخذ رأی مستقر شده است که توسط خوروهای کمک دار، رأی گیری انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: ۹۸ شعبه اخذ رأی در استان کرمان در نقاط صعب‌العبور قرار دارند که با تأمین خودروهای کمک‌دار، رأی‌گیری در حال انجام است.


11111592
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است