استانی 17:05 - 15 مرداد 1399
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرخانه مطبوعات مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: داوری آثار رسیده به رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی(تب‌ریز) به پایان رسیده و در آستانه روز خبرنگار از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد. 

برگزیدگان رویداد رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی «تب‌ریز» معرفی می‌شوند

مرتضی شفیعی اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی(تب‌ریز)، شاهد استقبال گسترده اصحاب رسانه استان بودیم که بیش از 300 اثر با موضوع رویداد و در محورهای تعریف شده به دبیرخانه واصل شد.



وی ادامه داد: آثار رسیده در بخش‌های گزارش، یادداشت و مقاله، مصاحبه – گفتگو، گزارش تصویری و عکس خبری، تیتر، اینفوگرافیک و چند رسانه‌ای بوده و بیشترین آثار مربوط به بخش مصاحبه و گزارش بوده است.



وی با بیان این‌که داوری آثار رسیده به رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی(تب‌ریز) به پایان رسیده و در آستانه روز خبرنگار از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد، گفت: قرار است همزمان با این مراسم از کادر درمانی استان نیز به دلیل مجاهدت در عرصه مقابله با ویروس کرونا تجلیل به‌عمل آید.



شفیعی افزود: داوری آثار رسیده بر عهده آقایان فرهاد باغشمال، صابر قاضی، حامد عاطفی‌فر و نقی فرشباف بوده که همگی از فعالان برجسته رسانه‌ای استان و تحصیل‌کرده در عرصه رسانه و ارتباطات هستند.



وی ادامه داد: کرونا؛ امید بخشی و آگاهی بخشی در جامعه، فرهنگ سازی بهداشت فردی و اجتماعی، تبیین جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و ستاد مقابله با کرونا در استان، پاسخ به شایعات دوران مقابله با کرونا، دوران پساکرونا و راهکارهای تحقق شعار سال(جهش تولید) محورهای این رویداد رسانه‌ای بوده است.



"رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی" با عنوان «تب‌ریز» به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.



انتهای پیام


10654426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است