علمی فناوری 15:45 - 28 اردیبهشت 1400
در پی درگذشت دکتر سید محمدرضا عمرانی عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما، رئیس این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما  آمده است: " خبر تلخ و غم‌انگیز درگذشت استاد فاضل و فرزانه و همکار فروتن و پارسا، عضو محترم هیأت علمی گروه معارف دانشگاه صدا و سیما جناب آقای سید محمدرضا عمرانی «رحمت الله علیه» را در کمال ناباوری و تأسف دریافت کردم.

وجود این مرد الهی که عمری را خالصانه به آموزش معارف اسلامی و تربیت نسل‌های متوالی از دانشجویان این دانشگاه سپری کرد، آنقدر آکنده از مهر و صفا و معنویت بود که پذیرفتن فقدان او سخت و دشوار است. با آنکه به دلیل عوارض بیماری سخت و دیرینه در رنج و مشقت بود، اما بر زبانش همواره شکر و ثناء الهی جاری بود. همواره با کرامت و بزرگواری همکاران دانشگاه را مورد لطف قرار می‌داد و علی‌رغم کوتاهی‌ها و مشکلات، از هر خدمت کوچکی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کرد.

اینجانب درگذشت این استاد شریف و سید جلیل القدر را به همسر مکرم و خانواده محترم ایشان و به همه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تسلیت گفته و از درگاه الهی غفران و رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحوم مسئلت دارم. باشد که روح پاک او مشمول عنایت و شفاعت حضرت صدیقه طاهره (س) قرار گرفته و با اجداد طاهرینش (ع) محشور گردد."

به گزارش ایسنا، مدیریت گروه معارف اسلامی و دروس عمومی دانشگاه صدا و سیما، عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه در سال ۱۳۹۱ ، عضویت در کمیته منتخب گروه معارف اسلامی و دروس عمومی سال ۱۳۹۰و۹۱ ، همچنین مشاور رئیس دانشکده و دبیر شورای سیاست گذاری دانشکده صداوسیما در سال ۱۳۸۵، مشاور رئیس دانشگاه صداوسیما اوایل دهه ۱۳۹۰ ازر جمله فعالیت های اجرایی مرحوم دکتر عمرانی بوده است.

انتهای پیام


11072144
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تنها دو ماموریت رباتیک به عطارد راه پیدا کردند، اما همین ماموریت‌ها نیز برای رد بسیاری از فرضیه‌های نادرست درباره این دنیای داغ بسیار مهم بودند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بایت‌دنس شایعه‌ی فروش تیک‌تاک را تکذیب کرد و گفت برنامه‌ای برای واگذارکردن این شبکه‌ی اجتماعی ندارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل پس از واکنش‌های منفی کاربران یوتیوب، طراحی جدید این پلتفرم را از دسترس خارج کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به شناسایی افرادی که ابزار ممنوعه به همراه داشتند، از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها تشکر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل متا اعلام کرد: که غول فناوری هنوز سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مالاریا جزو مهم‌ترین و جدی‌ترین بیماری‌های عفونی در تمام قاره‌های دنیا است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: گفت: در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه باید این وظیفه روایتگری پیشرفت ایران و دختر ایرانی را انجام دهیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت تراشه‌ساز «TSMC» تایوان، اعلام کرد که فناوری جدید تولید تراشه این شرکت به نام «A 16» در نیمه دوم سال ۲۰۲۶ وارد چرخه تولید خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است