استانی 13:56 - 08 آذر 1399
ایسنا/فارس جمعی از دانشجویان در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، مقابل نمایندگی وزارت خارجه در شیراز تجمع کردند.

تجمع دانشجویان در شیراز با هدف محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای

جمعی از دانشجویان در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، مقابل نمایندگی وزارت خارجه در شیراز تجمع کردند.

ظهر شنبه 8 آذر و به دنبال ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در شیراز، تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که با هدف اعتراض به واقعه ترور یکی از فرزندان برومند ایران اسلامی و همچنین مطالبه اقدام درخور دستگاه دیپلماسی و دادن پاسخی کوبنده به عاملان آن انجام شد، با شعارهای شرکت کنندگان همراه بود.

در پایان این تجمع، بیانیه‌ای قرائت و ضمن آن اعلام شد: بار دیگر خون عزیزی ریخته شد که فخری کم نظیر از مفاخر ایران سربلند بود. بار دیگر شاهد آخرین دست و پا زدن های قلدران بی سر و پای روزگار بودیم. البته که بار دیگر داغ بر جگر ملت غیور ما گذاشتند و فرزند دانشمند و مجاهد و عزیزی را از ما گرفتند اما این کوردلان نمی‌فهمند؛ بل احیا عند ربهم یرزقون؛ آری شهدای ما زنده اند و مرگ اسرائیل نزدیک است.

در بخش دیگری از این بیانیه از مسئولان درخواست شده است که در اسرع وقت و با تمام وجود نسبت به واکنشی موثر در این خصوص اقدام کنند.

انتهای پیام


10830737
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است