ورزشی 08:18 - 05 مهر 1400

اقدام ضربتی مدیرعامل جدید استقلال و بالا رفتن توقع از مجیدی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آجورلو در حالی مدیریت تیم استقلال را پذیرفت که فضای این باشگاه آشفته بر این باشگاه حاکم بود. آجورلو که ظهر روز شنبه باشگاه را از مدیر قبلی تحویل گرفت، قبل از آنکه از ساختمان باشگاه خارج شود تغییر و تحولات را آغاز کرد و بیژن طاهری را به همراه اجلال نصیری و محمد نوری فر به باشگاه اضافه کرد.

آجورلو کارش را ضربتی در استقلال آغاز کرد و قبل از آنکه برای عزل و نصب درگیر لابی‌ها و سفارش‌ها شود، نفرات مورد نظرش را جایگزین نفرات قبلی کرد.

از بین رفتن تنش‌ها

نتیجه اقدامات ضربتی مدیرعامل باشگاه استقلال، از بین رفتن یکسری تنش‌ها به خصوص بین مجیدی و برخی از شاغلان در باشگاه و جاری شدن نظم و آرامش نسبی به اردوی تیم بود.

یکی از اقدامات مهم مدیرعامل جدید استقلال در همین راستا، توافق برای افزایش مدت قرارداد مجیدی و انتقال فرزاد مجیدی از کادر اجرایی به کادر فنی این تیم بود تا خیال سرمربی آبی پوشان از هر حیث آسوده شود و با تمرکز بیشتری کارش را دنبال کند.

بالا بردن انتظار از مجیدی

اقدام مصطفی آجرلو در برآورده شدن خواسته‌های سرمربی تیمش، از یک سو آرامش را به اردوی تیم بازگرداند و از سوی دیگر توقع را از مجیدی بالا برد.

در اقدامات اولیه‌ای که از سوی آجورلو انجام گرفت، ترکیب کادر مدیریتی و اجرایی تلفیقی از سلیقه مدیرعامل و سرمربی بود تا با یکدست شدن کادر فنی، اجرایی و مدیریت، شرایط برای نتیجه‌گیری به مطلوب‌ترین شکل خود نزدیک شود.

حاصل این اتفاقات نیز بالا رفتن توقع از فرهاد مجیدی است و حالا او که شرایط را در نزدیک ترین حالت به ایده آل خود می‌بیند، ناچار باید بتواند بهترین نتایج را هم با تیمی که بر پایه تفکرات خودش بسته شده، بگیرد. بدیهی است که در غیر این صورت او نباید انتظار مماشات از سوی باشگاه داشته باشد.

زمین تمرین دائمی

حالا که تغییرات در نیروی انسانی چنین ضربتی صورت گرفته، می‌ماند فراهم کردن یک زمین تمرین ثابت و با کیفیت. یکی از دغدغه‌های این فصل آبی پوشان نداشتن زمین تمرین ثابت و با کیفیت است و این انتظار از مدیرعامل استقلال می‌رود تا با همان سرعتی که تغییرات انسانی را اعمال کرد، زمین تمرین مناسبی را هم برای تیمش فراهم نماید.

انتظار بازیکنان از مدیرعامل جدید

آجورلو در اولین اقدامات مدیریتی‌اش، آرامش را به کادر فنی و در راس آنها فرهاد مجیدی بازگرداند و حالا نوبت به بازیکنان است که انتظارات و توقعاتشان فراهم شود.

بدیهی است انتظار بازیکنان در هر تیمی به جز زمین مناسب برای تمرین، امکانات مالی است. بازیکنان استقلال مدتهاست بابت مشکلات مالی در مضیقه هستند و انتظار آنها از مدیرعامل جدید، فراهم کردن بسترهای مناسب مالی است تا دغدغه تک به تک آنها بابت فصل بیست و یکم لیگ برتر رفع گردد.


11246145
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است