استانی 11:07 - 05 مهر 1400
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:
ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کمک های مردم نیکوکار استان به نیازمندان را در قالب طرح احسان حسینی ستود.

کمک‌های مردم آذربایجان شرقی به نیازمندان قابل تحسین است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه نحوه توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توام با تکریم آنان باشد، گفت: سعی شود کمک‌های مومنانه به صورت مخفیانه و عزت مندانه انجام شود تا نیازمندان احساس حقارت نکنند.

وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان یکی از کارهای خداپسندانه است، افزود: در ایام کرونا کمک های مردم و خیرین به نیازمندان همچنان باید تداوم داشته باشد و کمیته امداد این نیازمندان را شناسایی کرده و بهتر می تواند این کمک ها را به دست آنان برساند.

امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس، خاطرنشان کرد: دانش آموزان بی بضاعت استان چشم انتظار کمک خیرین هستند و همه ما باید به فکر تامین لوازم التحریر آنان باشیم.

وی تصریح کرد: از کارکنان بانک سپه استان به خاطر کمک به مددجویان کمیته امداد و تامین 500 بسته معیشتی تشکر می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در سخنانی با اعلام اینکه 81 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: کمک های خیرین صرفا متوجه نیازمندان جامعه نیست بلکه این کمک ها در امنیت و نشاط اجتماعی جامعه موثر هستند.

محمد کلامی با اشاره به برگزاری مراسم شور عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید، افزود: این نهاد طی روزهای آتی 22 هزار بسته لوازم التحریر اهدایی خیرین را بین دانش آموزان نیازمندان استان توزیع خواهد کرد.

وی نقش احسان و نیکوکاری را در رونق اقتصادی جامعه موثر دانست و اظهار کرد: اگر کمک های خیرین نباشد بخشی از نیازمندان به رفتار بزهکارانه سوق داده خواهند شد و امنیت جامعه به خطر می افتد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، شایان ذکر است 500 بسته معیشتی اهدایی کارکنان امور شعب بانک سپه استان بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

انتهای پیام


11246362
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است