استانی 14:29 - 24 مهر 1400

۷۷۵ واحد راکد صنعتی و تولیدی در کشور احیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان ظهر شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی بشل با اشاره به تخصیص چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک و نواحی کشور تخصیص یافته است.

وی با اشاره به احیای ۷۷۵ واحد تعطیل و راکد در کشور، تأمین زیرساخت‌ها برای فعال و رونق بخشی به واحدهای تولیدی را الزامی دانست و گفت: اعتبار تخصیص یافته برای تأمین زیرساخت‌ها ۱.۵ برابر نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی محدودیت زمین و کمبود زمین را از جمله مشکلات یاد کرد و گفت: برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی بشل اعتبار لازم تأمین می‌شود.

رسولیان از کاهش ۱۰ درصدی واحدهای راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد و گفت: نیمه اول امسال ۵۰۶ هکتار از اراضی راکد و غیرفعال شهرک‌ها صنعتی آزاد شده است.

معاون وزیر صمت به پایش واحدهای غیرفعال اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای در راستای احیای واحدها و تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال در دست تدوین است.


11273876
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است