استانی 20:35 - 13 مرداد 1399

راننده خودروی تخلیه فاضلاب در رودخانه«عباس آباد» راهی زندان شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده از بازداشت راننده خاطی خودروی تخلیه فاضلاب در رودخانه «عباس آباد» همدان خبر داد و گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی پیرامون تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس‌آباد توسط یکی از ماشین‌های جمع‌آوری فاضلاب، پس از بررسی فیلم مذکور پلاک خودرو شناسایی شد و مشخصات در اختیار دادستان و محیط زیست قرار گرفت تا پیگیری‌های لازم و برخورد قانونی انجام شود.

وی با بیان اینکه با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی متخلف شناسایی و ماشین وی توقیف شد، عنوان کرد: شرکت آب منطقه‌ای همدان با جدیت طرح شکایت در محاکم قضائی را پیگیری کرد و در پی این موضوع، با دستور دادستان، راننده خاطی بازداشت و پس از تشکیل پرونده قضائی، فرد خاطی راهی زندان شد.

وی تاکید کرد: حفظ محیط‌زیست و سلامت مردم از جمله اولویت‌های مهم مسئولان بوده و در این راستا هیچ مسامحه‌ای با متخلفان صورت نخواهد گرفت.

ستوده با تاکید بر اینکه تنها بخشی از آب رودخانه‌ها پس از تصفیه به مصرف شرب می‌رسد، افزود: بخش عمده‌ای از آب شرب همدان از طریق چاه‌ها و منابع آب زیرزمینی تأمین می‌شود.


10650925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است