استانی 13:08 - 09 مهر 1399
ایسنا/خوزستان سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: به دلیل پایین بودن تعداد دانش‌آموزان در بیشتر مدارس عشایری استان، آموزش همه دانش‌آموزان عشایری که از مناطق ییلاقی بازگشته و مستقر شدند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در حال انجام است.

تحصیل ۹۵ درصد دانش‌آموزان عشایری خوزستان حضوری است

مرادعلی سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر کشور، آموزش در مدارس عشایری خوزستان نیز از ۱۵ شهریور آغاز شد. با توجه به بررسی‌های میدانی و گزارش راهبران آموزشی در مناطق عشایری استان، اکنون آموزش در همه مدارس عشایری خوزستان آغاز شده است و هیچ مدرسه‌ای وجود ندارد که بدون حضور معلم عشایری باشد.

وی افزود: حتی معلمان استان‌های دیگر از جمله همدان و لرستان برای آموزش دانش‌آموزانی که سرانجام در خوزستان مستقر شدند، در استان ما حضور پیدا کرده‌اند و آموزش را در مناطق عشایری دنبال می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به وضعیت مدارس عشایری از نظر تراکم دانش‌آموزی، بیان کرد: به دلیل پایین بودن تعداد دانش‌آموزان در بیشتر مدارس عشایری استان، آموزش همه دانش‌آموزان عشایری که از مناطق ییلاقی بازگشته و مستقر شدند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مطابق دستورالعمل‌ها، به صورت حضوری در حال انجام است.

سعیدی‌پور در پایان گفت: البته درصدی از خانواده‌های عشایری که هنوز در مسیر کوچ به مناطق گرمسیر و در مناطق مختلف پراکنده هستند، هنوز به مدارس مراجعه نکرده‌اند. آموزش این دانش‌آموزان با استفاده از بسته‌های آموزشی و شیوه‌های جایگزین استمرار دارد. در کل می‌توان گفت که ۹۵ درصد دانش‌آموزان عشایری اکنون در مدارس حضور دارند و همه دانش‌آموزان در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام


10741869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است