استانی 17:45 - 07 مهر 1399

وجود برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان فومن با اشاره به سختی و حساسیت کار آتش نشانان، اظهار کرد: قطعاً نبود آتش نشانان در حوادث خسران زیادی به شهرستان فومن تحمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با حضور در حوادث مجاهدت می‌کنند، افزود: آتش نشانان اگر به کار خود عشق نورزند قطعاً بازخورد منفی آن در سطح جامعه قابل مشاهده است.

محسنی در ادامه به چهل سالگی دفاع مقدس اشاره و با تاکید بر اینکه شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس امنیت و آرامش ملی را برای ما به ارمغان آورند، گفت: شهدای آتش نشان نیز امنیت اجتماعی را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه در بحث مدیریت شهری، شهردار و مجموعه شورای شهر فومن به عنوان پارلمان محلی باید در کنار هم باشند، تصریح کرد: فومن ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید برای توسعه، رونق اقتصادی و درآمد زایی از آن بهره برد تا پرسنل شهرداری دغدغه حقوق نداشته باشند.

فرماندار فومن به تخصیص اعتبار به شهرداری این شهر اشاره، تصریح کرد: در سطح مشکلات وجود دارد که شورا و شهرداری باید با همدلی و همکاری این مشکلات را برطرف کنند.

وی با تأکید بر اینکه تصمیمات شورای شهر باید با تفکر و اندیشه و بر اساس برنامه اتخاذ شود، افزود: با برنامه ریزی می‌توانیم شهر را مدیریت کنیم.


10738758
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است