استانی 21:43 - 07 مهر 1399

۱۱ ماشین آتش‌نشانی در محدوده روستایی استان سمنان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیر از آتش‌نشانان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۱۱ ماشین آتش‌نشانی در محدوده روستایی استان سمنان وجود دارد، ابراز داشت: این تعداد خودرو در ۱۳ پایگاه آتش‌نشانی روستایی مستقر است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۷۸ عملیات امداد و مهار آتش و شش‌ماهه سال جاری ۴۹ عملیات به وسیله آتش‌نشانان پایگاه روستایی استان سمنان به آنجا رسید، افزود: کمبود نیرو یکی از مشکلات موجود به شمار می‌رود که برای جبران آن از ۹ سرباز امریه استفاده‌شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی ۸۳ روستا را می‌توانند پوشش دهند، ابراز داشت: به‌روزرسانی پایگاه‌های آتش‌نشانی در واقع می‌تواند در جلوگیری از بحران‌ها بسیار کمک کند.

صمیمیان بابیان اینکه یک میلیارد و ۹۳ میلیون ریال از محل ماده ۵۸ قانون الحاق دو طی سال جاری به تجهیز و تعمیرات اساسی آتش‌نشانی‌ها در مناطق روستایی استان اختصاص یافت، تصریح کرد: این امکانات در اختیار هفت دهیاری استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در کنار تخصیص اعتبارات برای تجهیز پایگاه‌های آتش‌نشانی در مناطق روستایی، یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در اختیار پایگاه آتش‌نشانی تازه تأسیس دهملا شاهرود قرار گرفت.


10738934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است