استانی 18:06 - 01 بهمن 1399

اجازه تفکیک اراضی کشاورزی ماهدشت را نمی‌دهیم

اسماعیل صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کرج به عنوان یک معضل نام برد و عنوان کرد مقابله با سودجویان و زمین خواران نیازمند برخورد جدی مسئولان و مشارکت مردم است.

مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: در راستای حفاظت از بستر تولید غذا، امروز ۱۵ هکتار از اراضی یکپارچه کشاورزی ماهدشت که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام محترم قضائی آزاد سازی شد.

اسماعیل صارمی از آزادسازی اراضی کشاورزی ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب ۳۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

وی افزود: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی مهمترین گام در راستای تولید غذا، عدم وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در خصوص پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت، بالغ بر ۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، فونداسیون، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح تخریب و ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

او هشدار داد با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم و از شهروندان کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.


10913410
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است