استانی 01:06 - 08 آذر 1399

خون شهید«فخری زاده» گریبان عاملان شهادت این دانشمند را خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی مزدوران استکبار در ترور و به شهادت رساندن دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: این شهید سرافراز مزد ایثارگری و سال‌ها فداکاری خود را با شهادت دریافت کرد و برای همیشه در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی و ایران ماندگار شد.

محمودی افزود: اگر عمال آمریکا و اسرائیل و اربابانشان فکر می‌کنند با شهادت این عناصر تأثیرگذار می‌توانند جلوی پیشرفت و رشد انقلاب را بگیرند کور خوانده‌اند.

وی گفت: در شرایطی که هنوز داغ شهید سلیمانی تازه بود شهادت دلیر مردی دیگر از این سرزمین داغ‌ها را تازه کرد ولی در این شرایط سخت یقیناً شهادت این شهید عزم ملت ایران بر مقاومت را تشدید کرده و اجازه هیچ‌گونه مسامحه در برابر دشمن را نخواهد داد و خون شهید «فخری زاده» گریبان عاملان شهادت این دانشمند را خواهد گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به برخی مواضع سخیف توسط بعضی بزدل‌های سیاسی گفت: باید این افرادی که بعضاً دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند از این شهدا و مردم خجالت بکشند و یقیناً هر کسی بخواهد با خون شهدا معامله کند از ملت تودهنی خواهد خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شهادت این عنصر خدوم و انقلابی را به مقام معظم رهبری، خانواده و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و خواستار پیگیری جدی مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و مجازات قاطع و عبرت آموز عاملان این جنایت شد.


10829641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است