استانی 23:04 - 08 بهمن 1399

ادامه دار بودن پیک سوم کرونا در گلستان/بیش از ۴۰۰ نفر بستری هستند

به گزارش خبرنگار مهر سراج‌الدین عارف نیا شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: آمار بستری های کرونایی روزانه گلستان بین ۶۰ الی ۷۰ نفر بوده و این عدد همچنان نوسان دارد.

وی افزود: این امر نشان می‌دهد که ما هنوز به مرحله کنترلی پیک سوم شیوع کرونا نرسیدیم.

عارف نیا ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند که این عدد نسبت به روز گذشته ۱۷ نفر بیشتر شده است و از دلایل این امر می ‌توان به کاهش ترخیص بیماران نسبت به بستری اشاره کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در نمای کلی ما هنوز به عدد مطلوب در پیک سوم نرسیدیم که این عدد در میانگین بستری روزانه ۳۰ نفر و در مجموع بستری ها ۲۵۰ بیمار است.

وی تاکید کرد: این امر با همت و همکاری مردم قابل حل بوده و مردم باید فرض کنند که هر کس با آن در تماس هستند ناقل بوده و تمام سطوح آلوده است مگر خلاف آن ثابت شود لذا همیشه باید ماسک زده و دستان خود را بشویند.


10924735
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است