استانی 16:50 - 26 اردیبهشت 1401

بازدید دادستان ساری از وضعیت دخیره سازی کالاهای استراتژیک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کریمی در راستای بررسی وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در انبار کالاهای استراتژیک استان مازندران از انبارهای ذخایر استراتژیک استان در شهرستان جویبار، قائمشهر و بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره سازی کالاها از حیث حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آن را بررسی کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و با توجه به وضعیت فعلی کشور باید به دولت در اجرای طرح‌های مهم اقتصادی کمک کنیم در همین راستا و همچنین با توجه به وظایف نظارتی مدعی العموم و پیگیری حفظ حقوق عامه، بازدیدی از انبارهای ذخایر استراتژیک استان از حیث حفظ و نگهداری و توزیع صحیح کالا صورت گرفت و دستورات لازم برای رفع نقاط ضعف داده شد.

دادستان مرکز استان افزود: با دستور و تاکید رئیس کل دادگستری استان و در راستای نظارت بیشتر بر نحوه نگهداری و توزیع صحیح کالاهای اساسی به دادستان‌های سراسر استان نیز اعلام شد در حوزه‌های قضائی خود بر نحوه ذخیره سازی کالاهای اساسی نظارت مستمر داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

دادستان مرکز استان تاکید کرد: کالاهای موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان توزیع شوند.


11563297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است